Hřídel šlapek s rozetou 28z, Puch Maxi S / N
Kód: 40226Detailní popis produktu
Náhradní hřídel šlapek s 28z rozetou je vhodná pro mopedy Puch Maxi N, L, S s 1-rychlostním automatem E50. Celková délka: 200mm, průměr 16mm. OEM číslo: 349.4.42.103.0.Doplňkové parametry
Kategorie: | Pastorky |
---|---|
Modely: | Maxi S / N 1-kvalt Automat [E50] pravotočivý |
Značky: | Puch |
Univerzální: | Ne |
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Kolečko primární převodovky pro 2. rychlost, kolečko má 18 zubů a je vhodné pro Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4 KR50/1, KR51/1, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Originální kompenzační kroužek, který je vhodný na motory Piaggio 50ccm. OEM číslo: 478197.
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.
Kolečko převodovky 44 zubů (1. rychlost), kolečko je pro 4-rychlostní převodovku. Vhodné pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2 s motorem M531, M541 nebo M741.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Kvalitní primární převod Polini 13/40z. Primární převod má uložení mezihřídele 17,7mm a je vhodný pro motory Piaggio 50ccm 2T s ložiskem.
Kovový pastorek tachometru (22 zubů), je určen na kryt statoru. Pastorek je vhodný pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio(Leader) 125-180 4T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.