Karburátor Arreche 19 mm, Aprilia Suzuki do 99
Kód: 15773Související produkty
Náhradní gumová krytka kolínka karburátoru Arreche.
Náhradní šroub víčka karburátoru, je vhodný pro karburátory Arreche.
Pružina šoupátka Arreche - Pružina šoupátka Arreche
Náhradní zajištovací plech jehly, je vhodný pro karburátory Arreche.
Ségrovka jehly Arreche - Ségrovka jehly Arreche
Náhradní šoupátko pro karburátory Arreche s 17,5 - 24mm difuzorem.
Náhradní jehla karburátoru 01 pro karburátory Arreche.
Náhradní pojistka automatického sytiče pro karburátory Arreche.
Náhradní těsnící kroužek, je vhodný pro karburátory Arreche. Průměr o-kroužku je 25mm.
Náhradní šroub volnoběhu, je vhodný pro karburátory Arreche.
Náhradní šroub směsy je vhodný pro karburátory Arreche.
Volnoběžná tryska pro karburátory Arreche ve velikostech 15 až 40.
Tryska Arreche/Amal - různé velikosti. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky...
Detailní popis produktu
Karburátor Arreche 19 mm, Aprilia/Suzuki (do 99) - Arreche karburátory Vám můžeme nabídnout ve velikostech 17,5; 19 a 21mm. Výhodou je, že i při velké přestavbě motoru a použití karburátoru Arreche, může být použit originální airbox. Další výhodou je, že pokud chcete použít karburátor Arreche na Peugeotu, tak nemusíte používat žádný adaptér, jelikož karburátor je již částečně pogumován a je zaručena dokonalá těsnost. Další výhodou oproti karburátorům Dellorto je, že i karburátory 19 a 21mm mohou být použity s automatickým sytičem a nemusejí být vyměněny za manuální. Poslední a nejdůležitější výhodou jistě také je jejich velmi příznivá cena.Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
Modely: | Katana 50 AC -99, Katana 50 LC -99, Zillion 50 LC -99 |
Značky: | Suzuki |
Univerzální: | Ne |
Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 21mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro Derbi GPR, Aprilia RS, Yamaha TZR, MBK...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Super karburátorový tuningový kit Polini 21mm se sáním pro skútry s motory Piaggio 2T 50ccm (Aprilia, Derbi, Gilera, Italjet, Piaggio, Vespa). Hlavní tryska: 100, Volnoběžná...
Karburátor Naraku 17,5 mm se hodí pro různé skútry Kymco, Honda a SYM. Karburátor se také doporučuje pro neupravené motory. Je mnohem snadnější naladit než původní 12 mm nebo 14...
Tuningová karburátorová sada 19mm vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80. Sada obsahuje moderní 19mm Naraku tuningový karburátor s pevnou přírubou, 10-dílnou sadu...
Tuningový karburátor Dellorto 30mm PHBH 30BS je určený pro modely Vespa PX / PE s pákovým sytičem. Karburátor PHBH je sázkou na jistotu pro jakýkoliv válec, vždy získává z...
Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Náhradní karburátor 17mm, je vhodný pro mopedy Zundapp a Puch s karburátory Bing SRF. Karburátor má hlavní trysku M4 75. Připojení k motoru: 23 mm, připojení k filtru: 60 mm.
Karburátor Dellorto PHVA 14DD vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 14DD je určený pro Derbi řadičky do roku 1999. Je-li motorka v originálním...
Tuningový karburátor Dellorto PHBG 19mm DS s připojením oleje (bez připojení pro podtlak) pro samostatné mazání a páčkou sytiče přímo na karburátoru. Tento karburátor lze...
Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno...
Tuningový karburátor Dellorto PHBG 19mm DS s připojením oleje (bez připojení pro podtlak) pro samostatné mazání. Tento karburátor lze provozovat s běžným olejovým čerpadlem.
Karburátor Naraku 30 mm Racing, GY6 152QMI - Karburátor Naraku je určen pro skútry 125-300ccm, které už jsou sportnovně laděny. Průměr sacího hrdla je 36 mm a pro filtr 50 mm....
Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.