LYNX Gamer 2024 W11 HOME

ilustrační foto

LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
Obj. číslo
310463015
OEM
10463015
Výrobce
LYNX
Věrnostní body: 1533
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

30 670 Kč

25 347 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 29 089 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

30 670 Kč

25 347 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

LYNX Grunex Gamer 2024: Herní mašina pro šampiony

Užijte si naplno vyvážený balance silného výkonu a dostupné cenovky.

Specifikace

  • Základní deska: ASUS TUF GAMING B660M-PLUS WIFI D4
  • Procesor: Intel Core i5-13400F
  • Chladič: SilentiumPC Fera 5 ARGB
  • Grafická karta: MSI VGA NVIDIA GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK 8G OC
  • Paměti RAM: Kingston FURY Beast 16 GB RGB
  • Uložiště SSD: Samsung 980 PRO-1000GB
  • Zdroj: GIGABYTE P550B 550 W
  • Skříň: Endorfy Regnum 400 ARGB
  • Operační systém: Windows 11 Home

Výkon až na hranici možností

Procesor Intel Core i5-13400F z 13. generace Raptor Lake přináší 10 jader a skvělou frekvenci až 4,6 GHz v režimu Turbo.

Bezchybný obraz při hraní i práci

Grafická karta NVIDIA GeForce RTX 4060 VENTUS se postará o skvěle vykreslené detaily a plynulý obraz.

Záruka

Na tento produkt se vztahuje záruka 3 roky.

EAN produktu

8591205719993

Parametry

Druh optické mechaniky
Provedení počítače
Operační systém
Typ disku
Výbava PC
Typ paměti
Počet USB 2.0
Frekvence paměti
Model grafické karty
Počet USB 3.2 Gen 1
Počet USB 3.2 Gen 2
Počet USB-C
Řada procesorů
Typ sestavy
Výrobce
Výkon zdroje (W)
Kapacita paměti grafické katry (GB)
Velikost paměti RAM (GB)
SSD Kapacita (GB)
HDD Kapacita (GB)
Obsazené/celkem sloty RAM

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28868 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.