Samyang AF 24-70mm f/2.8 Sony FE
23 351 Kč
21 860 Kč
18 066 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samyang AF 24-70mm f/2.8 Sony FE
EAN: 8809298887704
Popis produktu
Samyang AF 24-70mm f/2.8 je první zoomový objektiv Samyang s univerzálním rozsahem ohniskových vzdáleností.
Ideální pro portréty, krajiny a životní styl, tento objektiv je přizpůsoben mnoha různým typům situací.
Samyang vyvinul tento flexibilní objektiv s novými funkcemi pro fotografy a filmaře.
Technologie
Lineární krokový motor (STM) od Samyang poskytuje tiší a přesnější ovládání velkých a těžkých skupin čoček.
Při nahrávání videa se objektiv ovládá rychle a tiše, umožňuje plynulé filmové přechody a zachovává parfokální zaostření objektu.
Lineární ovládání manuálního ostření nabízí jistotu při natáčení videa v manuálním režimu.
Optická konstrukce
Pokročilá optická konstrukce zahrnuje 17 členů ve 14 skupinách (2 ASP, 1 H-ASP, 3 HR a 3 ED).
Objektiv nabízí světelnost f/2.8 pro plynulé rozostření pozadí a efektivní oddělení objektu od pozadí.
Clona s devíti lamelami vytváří jemný a přirozený bokeh.
Design
Tubus je vyroben z lehkého hliníku a bez sluneční clony váží 1 027 g.
Těsnění proti vlivům počasí chrání objektiv a umožňuje jeho použití i za nepříznivých povětrnostních podmínek.
Ovládání
Ostřicí prstenec je pokryt mikrovzorkovou strukturou pro snadné držení a příjemné ovládání.
Přepínač na straně objektivu umožňuje upravovat clonu pomocí ostřícího prstence.
Technické parametry
- Ohnisková vzdálenost: 24-70mm
- Světelnost: f/2.8 - f/22
- Povrchová úprava: UMC
- Optická konstrukce: 17 členů / 14 skupin
- Minimální zaostřovací vzdálenost: 35 cm
- Počet lamel clony: 9
- Průměr filtru: 82 mm
- Bajonet: Sony FE
- Délka: 128.5 mm
- Průměr objektivu: 88 mm
- Hmotnost: 1.03 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.