GARNI 201 OneCare - Měřič CO2 (kysličníku uhličitého)
2 325 Kč
1 922 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GARNI 201 OneCare - Měřič CO2
CO2 je bezbarvý plyn bez zápachu, těžší než vzduch.
Vzniká při dokonalé oxidaci organických sloučenin (spalování a dýchání).
Při zvýšené koncentraci CO2 dochází k ospalosti, letargii, únavě a poklesu schopnosti koncentrace.
Může způsobit i bolesti hlavy a nepříjemný pocit z vydýchaného vzduchu.
Vlastnosti měřiče
GARNI 201 OneCare měří a zobrazuje hodnoty CO2 ve vzduchu, teplotu a relativní vlhkost.
Je určen pro vnitřní použití a je vybaven barevným inverzním VA displejem o rozměrech 63 x 57 mm.
Měření koncentrace CO2, teploty a relativní vlhkosti je zajištěno fotoakustickým čidlem SENSIRION řady SCD4x.
Funkce
- Zobrazení 4 barevných ikon koncentrace CO2 (zelená, žlutá, oranžová a červená)
- Šipka vývoje koncentrace CO2
- Funkce alarmu koncentrace CO2 s indikací zvukovým signálem a ikonou na displeji
- Možnost manuální a automatické kalibrace čidla k obnovení přesnosti měření CO2
- Zobrazení teploty ve °C, nebo °F
- Zobrazení maximálních a minimálních hodnot teploty, vlhkosti a koncentrace CO2 s automatickým mazáním paměti v 0:00 hodin
Specifikace
Čas na displeji lze zobrazit ve formátu 12, nebo 24 hodin.
Měřič je vybaven budíkem s funkcí opakovaného buzení po 5 minutách (Snooze).
Napájení je možné síťovým adaptérem, nebo pomocí vestavěné lithium-iontové baterie.
Provoz na vestavěnou baterii 500 mAh je až 5 hodin.
Měřič je možné postavit na plochou podložku.
Obsah balení
- Měřič CO2
- Síťový adaptér
- Český, slovenský, anglický, německý, polský, maďarský a nizozemský návod
Výrobek je dodáván s 24 měsíční záruční dobou.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.