Avacom baterie pro BOSCH GSR, Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, neoriginální
1 734 Kč
1 546 Kč
1 278 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Avacom baterie pro BOSCH GSR
Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, neoriginální
Popis produktu
Náhradní baterie AVACOM pro BOSCH GSR 14,4 V-LI. Poskytuje napětí 14,4 V a kapacitu 5000 mAh.
Obsahuje kvalitní korejské články značky SAMSUNG, přímo určené pro aku nářadí.
Rozměry a hmotnost
99,10 x 74,80 x 61,50mm, 476,2g
Starostlivost o baterii
Vybitou baterii nabíjejte ihned, jakmile to bude možné. Pro dlouhodobé skladování ji nabijte ideálně na 80% její kapacity a uložte na suché místo s pokojovou teplotou.
Při práci, pokud si všimnete výrazného poklesu výkonu vašeho aku nářadí, okamžitě zastavte práci a baterii nabijte. Tím můžete zabránit podvybití baterie.
Baterii nevystavujte vlhkosti, dešti ani přímému slunci.
Kompatibilní baterie (Part Numbers)
- BAT607
- BAT607G
- BAT614
- BAT614G
- 1 600 Z00 030
- 1 600 Z00 032
- 2 607 336 077
- 2 607 336 078
- 2 607 336 150
- 2 607 336 223
- 2 607 336 224
- 2 607 336 318
- 2 607 336 552
- 2 607 336 600
- 2 607 336 607
- 2 607 336 608
- 2 607 336 740
- 2 607 336 814
Kompatibilní modely
- BOSCH GBA 14
- GBH 14.4 V-LI
- GBH 14.4 V-LI Compact Professional
- GDR 1080-LI
- GDR 14.4 V-LI
- GDR 14.4 V-LIN
- GDR 14.4V-LIMF
- GDS 14.4 V-LI
- GDS 14.4 V-LIN
- GHO 14.4 V-LI
- GHO 14.4 V-LI Professional
- GLI VariLED Professional
- GSB 14.4 VE-2-LI
- GSB 14.4 VE-2-LIN
- GSB 14.4 V-LI
- GSB 14.4 V-LI Professional
- GSB 14.4-2-LI
- GSB 14.4-2-LI Professional
- GSR 14.4 V-LI
- GSR 14.4 V-LIN
- GSR 14.4 V-LI Professional
- GSR 14.4 VE-2-LI
- GSR 14.4 VE-2-LI Professional
- GSR 14.4-2-LI
- GSR 14.4-2-LI Professional
- GSR 1080-LI
- GSR 1440-LI
- GSR 1440-LI Professional
- PB360S
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.