Amazfit Bip 3 Pro/Pink/Sport Band/Pink
1 590 Kč
1 534 Kč
1 268 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Amazfit Bip 3 Pro- Chytré hodinky se super velkým 1,69\" barevným displejem a bohatým systémem aplikací *Super velký 1,69\" displej | 4 Satelitní systémy určování polohy | měření saturace v krvi | 60 sportovních aktivit | 24hod monitor tepu, monitoring spánku, stresu, *5ATM *2,5 D tvrzené sklo + povrchová úprava proti otiskům prstů Operační systém: Android 7.0 a novější, iOS 12.0 a novější Displej - úhlopříčka [palce]: Dotykový displej TFT - 1,69” Displej - rozlišení [pix]: 240 x 280 Materiál řemínku: Silikon - Rychloupínací Materiál hodinek: Spodní část z plastu Šířka řemínku: 20 mm Obvod: 153 - 218 mm Konektivita: *Bluetooth 5.0 BLE *Magnetický nabíjecí kabel Voděodolnost: 5ATM Senzory: *Zdraví: Biometrický senzor BioTrackerTM 2 PPG (podpora saturace krve kyslíkem) *Pohyb: 3osý senzor zrychlení Motor: Rotorový motor Určování polohy: 4 satelitní systémy určování polohy (GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS) Baterie: Typ: Lithium polymer battery Kapacita [mAh]: 280 mAh s ochrannou deskou *Nabíjecí doba: Přibližně 2 hodiny *Běžné používání: Až 14 dní *Intenzivní používání: Až 7 dní Aplikace: Aplikace Zepp Rozměry [mm]: 44,12 x 36,49 x 9,65mm Hmotnost [g]: 33,2 g (bez řemínku) Barva: Růžová Obsah balení: Chytré hodinky (včetně standardního řemínku), magnetický nabíjecí kabel, návod k použití Záruka: 24 měs.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.