EVOLVEO Ania 16, chladicí podstavec pro notebook
739 Kč
691 Kč
571 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO Ania 16, chladicí podstavec pro notebook
• chladící podstavec pro notebooky 10-17\" • 1x125mm ventilátor a 4x70mm ventilátor • 10 RGB barevných módů (červená, zelená, modrá, světlemodrá, fialová, RGB, ...)
________________________________________________________________________________________________________________ Chladicí podložku EVOLVEO Ania 16 s RGB podsvícením využijete pro notebooky o velikosti 10-17\". Bezesporu oceníte možnosti nastavení polohy a regulaci otáček ventilátoru. Pomocí tlačítek u displeje lze přepínat mezi deseti barevnými módy (červená, zelená, modrá, světlemodrá, fialová, RGB, ...), které osvětlují okraj a střed podložky. Podržením tlačítka pro ovládání barevných módů po dobu delší 3s dojde k zapnutí/vypnutí LED osvětlení. Tlačítkem pro regulaci otáček lze ovládat plynule rychlost ventilátorů a tyto pak i zcela vypnout.5 ventilátorů pro kvalitní chlazení
EVOLVEO Ania 16 RGB disponuje jedním 125mm a čtyřmi 70mm ventilátory, které jsou vhodné pro chlazení herních notebooků. Rychlost 125mm ventilátorů může dosáhnout až 1400RMP a 70mm ventilátorů dokonce až 2500RPM.Sklon podložky dle vlastních potřeb
Chladič notebooku EVOLVEO Ania 16 disponuje možností polohování. Je zde celkem 5 různých poloh, a to až do výše 160 mm. Každý uživatel si tak najde optimální polohu.SPECIFIKACE:
• Rozměry: D 400 x Š 280 x V 48 mm • Ventilátory: 1 x 125x125x15 mm, 4 x 70x70x15mm • Materiál: plast a kovová opěrka • Nastavitelný úhel: 5 poloh • Jmenovité napětí: DC 5V • Rychlost 70mm ventilátoru: 2500± 10 % RPM • Rychlost 125mm ventilátoru: 1400± 10 % RPM • Regulace rychlosti otáček ventilátorů s možností jejich vypnutí • Nastavení 10 RGB barevných módů • Kompatibilní s notebooky 10-17\" • Hlučnost max: 23dBA • Výkon: 5W MAX • Hmotnost: 890 gParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.