Yeelight Smart Light Panels Extension
1 496 Kč
1 213 Kč
1 003 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Yeelight Smart Light Panels Extension
EAN: 6924922222187
Klíčové vlastnosti
- LED panely pro ambientní RGB osvětlení
- Ovládání přes mobilní aplikaci
- Možnost hlasového ovládání
- 3 režimy a 20 světelných efektů
- Ideální pro herní zónu
- Snadná instalace
- Synchronizace s hudbou
- Propojení WLAN IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz, Bluetooth 4.2
- Kompatibilní s Razer Chroma RGB a Overwolf
- Kompatibilní s Google Assistant a Amazon Alexa
- Integrováno v Xiaomi Home
- Sada obsahuje 3 přídavné panely
Inteligentní osvětlení pro hráče
Yeelight Smart Light Panely poskytují dynamické světelné efekty pro herní zážitek.
Synchronizace s hudbou
Panely lze synchronizovat s hudbou pro fantastickou atmosféru.
Libovolné rozmístění
Trojúhelníkové LED panely lze rozmístit podle vaší představy.
Dálkové ovládání
Pohodlné ovládání světelných panelů na dálku přes aplikaci Yeelight.
Perfektní osvětlení pro každou příležitost
3 režimy a 20 světelných efektů pro jedinečnou atmosféru.
Technické specifikace
- Styl: Moderní
- Barva: Bílá
- Materiál: Plast
- Typ světla: Stropní, Nástěnné, LED panel
- Určení: Vnitřní
- Další vlastnosti: Stmívatelnost, Nastavení chromatičnosti, Nastavení barvy světla (RGB), Mobilní aplikace
- Rozměry: 22,2 x 0,9
- Zdroj světla: Integrovaný LED
- Typ žárovky: LED
- Světelný tok: 400 lm
- Barevná teplota světla: Teplá bílá, Neutrální bílá, Studená bílá
- Minimální chromatičnost: 1 200 K
- Maximální chromatičnost: 6 500 K
- Vstupní napětí: 230 V
- Příkon: 24 W
- Kompatibilní s: Xiaomi Mi Home
- Napájení: Ze sítě
- Stupeň krytí: IP20
- Energetická třída: F
- Životnost: 25 000 h
- Typ LED panelu: Závěsný
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.