Agfa Compact DC 5200 - stříbrný
2 457 Kč
2 200 Kč
1 818 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Agfa Compact DC 5200 - stříbrný
Agfa Compact DC 5200 je kompaktní, ultra-tenký digitální fotoaparát s vysokým rozlišením 21 Mpix CMOS snímače. Nabízí 8× digitální zvětšení pro detailní snímky.
Displej a video
Displej fotoaparátu je 2.4" TFT LCD, který poskytuje jasné a ostré obrazy. Agfa Compact DC 5200 také umožňuje natáčení videí v HD rozlišení 1280x720 pixelů.
Paměť a baterie
Fotoaparát podporuje SD karty až do velikosti 64GB pro ukládání fotografií a videí. Pro napájení je vybaven lithiovou baterií.
Funkce a rozhraní
Agfa Compact DC 5200 je vybaven funkcí detekce tváří a samospouště. Pro přenos dat je k dispozici USB 2.0 rozhraní.
Technické specifikace
- Snímač: CMOS
- Rozlišení fotografií: 21M (5616×3744), 18M (4896×3672), 16M (4608×3456), 14M (4416×3312), 12M (4000×3000), 10M (3648×2736), 9M (3488×2616), 8M (3264×2448), 7M HD (3648×2048), 5M (2592×1944), 3M (2048×1536), 2M HD (1920×1080), VGA (640×480)
- Rozlišení videa: 1280×720 HD, 640×480 VGA, 320×240 QVGA
- Digitální přiblížení: 8×
- Expozice: ±3 EV
- Vyvážení bílé: Auto vyvážení bílé, Denní světlo, Zamračeno, Fluorescenční, Žárovka
- Scény: Automatická, Krajina, Portrét, Noc, Noční portrét, Velká citlivost, Pláž
- ISO: Auto / 100 / 200 / 400
- Samospoušť: Vypnuto / 2s / 5s / 10s
- Formát fotografií / videa: JPEG / AVI
- Stabilizace: Ano
- Blesk: Automaticky / Zapnutý / Redukce červených očí / Vypnuto
- Přímý tisk: Ano
- Detekce obličeje: Ano
- Zachycení úsměvu: Ano
- Sekvenční snímání: Ano (ve VGA rozlišení 6 fotografií)
- Mikrofon: Ano
- Rozhraní: USB 2.0
- Podporované systémy: Windows / MacOS
- Baterie: Lithium
- Pracovní teplota: 0-40°C
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.