Akumulátor FUKAWA FW 7.2-12 F2U (12V 7,2Ah/7Ah)
357 Kč
337 Kč
279 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
FUKAWA FW 7,2-12 je hermeticky uzavřený, záložní, bezúdržbový olověný akumulátor určený pro záložní zdroje UPS a jiné elektronické systémy. Baterie FUKAWA mají vysokou kvalitou zpracování, jsou velmi spolehlivé a jsou nejlepší variantu v poměru cena/výkon. Díky jejich unikátní konstrukci je lze provozovat v libovolné poloze a nevyžadují žádnou údržbu. Technické parametry: • Napětí: 12V • Kapacita: 7,2Ah • Připojení: faston F2 (6,3 mm) • Šířka [mm]: 151 • Hloubka [mm]: 65 • Výška [mm]: 98 (včetně svorek) • Hmotnost: 2,2kg • Životnost: 5 let • Typ: AGM (elektrolyt ve skelném vlákně), VRLA (ventilem řízený) • Další informace: zcela bezúdržbové Výhody používání akumulátorů FUKAWA: • Výkonné olověné desky zajišťují vynikající provozní vlastnosti a delší životnost • Vyšší kapacita (7,2Ah místo obvyklých 7Ah) • Odolné a kvalitní zpracování • Ohnivzdornost (nádoba, víko a kryt ventilu jsou vyrobeny z odolné nehořlavé ABS pryskyřice) • Hermeticky uzavřené (konstrukce baterií YUASA poskytuje úplnou ochranu proti úniku elektrolytu) • Větší odolnost vůči vibracím • Malý stupeň samovybíjení • Zcela bezúdržbové Akumulátory FUKAWA jsou díky své unikátní konstrukci použitelné v široké škále aplikací: • Záložní zdroje UPS • Telekomunikace • Zdravotnické přístroje • Elektrická požární signalizace (EPS) • Elektronické zabezpečovací systémy (EZS) • Řídící a dohledové systémy • Dětské elektrické hračky a vozítka • Zálohování čerpadel a kotlů • Solární systémy • Motocykly a koloběžky • Průmyslová automatizace • Zahradní traktory, echoloty, výtahy, čluny Technologie AGM (Absorbed Glass Mat): elektrolyt není v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané textilii ze skelného vlákna. Pokud chcete prodloužit výdrž záložního zdroje nebo jiného zařízení, můžete použít baterie 12V 9Ah, které mají stejné rozměry, ale vyšší kapacitu: Akumulátor FUKAWA FW 9-12 HRU (12V 9Ah) – kód 54351123 Baterie jsou vhodné do všech záložních zdrojů UPS jako jsou APC RBC, IBM, DELL, Cyber Power, TRUST, Eaton, Powerware, GE a další.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.