AXAGON CRE-S3, USB-A 3.2 Gen 1 - SUPERSPEED čtečka karet, 3-slot & lun SD/microSD/CF, podpora UHS-II
589 Kč
539 Kč
445 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON CRE-S3, USB-A 3.2 Gen 1 - SUPERSPEED čtečka karet
AXAGON CRE-S3 je tříslotová čtečka paměťových karet s USB 3.2 Gen 1 rozhraním. Podporuje všechny moderní verze SD a microSD karet včetně SDXC a microSDXC až do kapacity 2TB.
Čtečka také podporuje CF karty až do kapacity 128PT. Díky USB 3.2 Gen 1 dosahuje výrazně vyšších přenosových rychlostí než čtečky s USB 2.0.
Podpora UHS-II
AXAGON CRE-S3 podporuje UHS-II karty, které dosahují rychlosti až 156 MB/s (full-duplex) resp. 312 MB/s (half-duplex). Podpora starších UHS-I karet (max rychlost 104 MB/s) je samozřejmostí.
Práce s kartami
Čtečka umožňuje současnou práci s kartami ve všech slotech a přímé kopírování mezi nimi.
Elegantní design
Čtečka má elegantní hliníkové tělo s jemným povrchem, který omezuje tvorbu otisků prstů.
Instalace
Instalace je jednoduchá - čtečku zasunete do USB portu počítače a zbytek proběhne automaticky.
Podpora formátů
- Slot Micro SD: microSD, microSDHC, microSDXC, TransFlash.
- Slot SD: SecureDigital, SDHC, SDXC, MultiMedia Card, MMC 4.0, MMC Dual Voltage, MMC mobile, RS-MMC, s adaptérem miniSD, MMC Micro.
- Slot CF: Compact Flash, CF Type I.
Podpora specifikací flash karet
Čtečka podporuje všechny současné specifikace flash karet včetně SD 1.0/1.1 (SD - Secure Digital, až 2GB), SD 2.0 (SDHC - Secure Digital High Capacity, až 32GB), SD 3.0 (SDXC - Secure Digital eXtended Capacity, až 2TB), SD 4.0 (SDXC - Secure Digital eXtended Capacity, až 2TB) a další.
Rozhraní a kompatibilita
Čtečka je kompatibilní s USB 3.2 Gen 2, zpětně kompatibilní s USB 2.0 a USB 1.1. Podporuje přenosové rychlosti 5000 / 480 / 12 Mb/s (Superspeed / High / Full speed).
Podporované operační systémy
Čtečka je kompatibilní s MS Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 / 11 a novější, Windows Server 2008 / 2012 / 2016 / 2019 / 2022 a novější (podporovány všechny 32- i 64-bitové verze OS Windows), Mac OS X 10.x a vyšší, Linux s jádrem 2.4.x a vyšším, Android všechny verze.
Balení obsahuje
- SuperSpeed USB čtečku karet
- Tištěný instalační návod CZ/DE/DK/ENG/ESP/FIN/FR/GR/HR/HU/IT/NL/PL/PT/RO/RU/SK/SWE/BG/CN/TR/ARA
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.