SET Videotelefon VERIA 3001-W (Wi-Fi) bílý + vstupní stanice VERIA 301
8 437 Kč
6 797 Kč
5 617 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SET Videotelefon VERIA 3001-W (Wi-Fi) bílý + vstupní stanice VERIA 301
EAN produktu: 0703123017428
Popis produktu
Set obsahuje vstupní kamerovou jednotku VERIA 301 a LCD monitor VERIA 3001-W s Wi-Fi připojením.
Umožňuje obousměrnou komunikaci a ovládání el. zámku nebo pojezdu brány.
Vstupní kamerová jednotka VERIA 301
- Rozlišení: 2MP (1920 x 1080)
- IR Cut filtr: Pro kvalitní obraz i za snížené viditelnosti
- IR přísvit: Neruší okolí
- Ovládání: Výstup pro ovládání el. zámku a vstup pro odchozí tlačítko
Monitor VERIA 3001-W
- Napájení: Z adapteru nebo z DIN lišty
- Dotykový: Barevný LCD panel
- Jazyk menu: Anglicky, česky, slovensky, polsky, rusky, německy, francouzsky, španělsky
Propojení systému
4-vodičové propojení mezi monitorem a vstupní stanicí.
Efektivní vzdálenost od venkovní kamery k nejvzdálenějšímu vnitřnímu monitoru: Délka přenosu <30 m (4 x 0,4 mm) a <60 m (4 x 0,65 mm).
Pro delší vzdálenosti doporučujeme použít kabel SYKFY.
Vzdálená komunikace
Monitor lze propojit přes Wi-Fi do aplikace TUYA pro vzdálené ovládání dveřního zámku nebo pojezdu brány a pro video komunikaci s návštěvníkem.
Charakteristické vlastnosti
- Vstupní kamerová jednotka VERIA 301: Rozlišení 2MP (1920 x 1080), IR přísvit a IR Cut filtr, velký pozorovací úhel, výstup pro ovládání el.zámku, vstup pro odchozí tlačítko, čtečka RFID čipů 13,56 MHz (5 ks je součástí balení), vodotěsná, IP65
- Barevný LCD monitor VERIA 3001W: 7" displej s rozlišením 1024 x 600, dotyková obrazovka, Wi-Fi komunikace s routerem na 2,4 GHz pro připojení do aplikace TUYA, výstup pro ovládání brány, možnost připojení dvou AHD kamer, možnost detekce pohybu a záznamu na SD kartu, propojení s dalšími monitory v systému (maximálně 6 monitorů), funkce digitálního fotorámečku
Obsah balení
- 1 ks monitor VERIA 3001-W
- 1 ks vstupní stanice VERIA 301
- 1 ks napájecí adapter
- 1 ks úhlová konzole
- 5 ks RFID klíčenka
- 1 ks montážní materiál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.