EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone

- 1%

ilustrační foto

EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
EVOLVEO Sonix - bezdrátový GSM alarm (4 ks dálk. ovl., PIR čidlo pohybu, čidlo na dveře/okno, externí repro, Android/iPhone
Obj. číslo
3256343
OEM
ALM301
Výrobce
Evolveo
Věrnostní body: 123
2 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 490 Kč

2 471 Kč

2 042 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 427 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 471 Kč

2 490 Kč

2 042 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

EVOLVEO Sonix - Bezdrátový GSM Alarm pro Kompletní Zabezpečení

EVOLVEO Sonix je špičkový bezdrátový GSM alarm, ideální pro zabezpečení bytu, kanceláře, garáže, dílny, domu, chaty nebo obchodu.

Snadná Instalace a Ovládání

Díky bezdrátové technologii je instalace alarmu jednoduchá a rychlá. Provoz je možný až do vzdálenosti 80 metrů.

Inteligentní Oznámení Alarmu

Při narušení hlídané zóny je aktivován alarm a odeslána SMS zpráva až na 5 přednastavených čísel.

Výhody a Funkce

  • 4 kvalitní kovové dálkové ovladače pro snadné aktivování a deaktivování alarmu.
  • Možnost nastavení až 5 telefonních čísel pro oznámení alarmu.
  • Alarm lze vzdáleně zapnout pomocí mobilu, pokud jste zapomněli při odjezdu.
  • Automatické zasílání SMS/volání při spuštění poplachu.
  • Upozornění SMS zprávou na výpadek napájení, vestavěný akumulátor zabezpečí provoz cca 6 hodin při výpadku elektrického proudu.

Další Funkce

  • SOS tlačítko na klíčence aktivuje sirénu a tísňové volání/SMS.
  • Možnost přidání dalších čidel např. PIR pohybová čidla, dveřní čidla, snímače kouře nebo plynu, sirény apod.
  • Ovládání spotřebičů nebo světla na dálku, simulace pobytu v objektu.
  • Pohodlné nastavení a konfigurace pomocí SMS příkazů nebo voláním, chráněno heslem.

Balení Obsahuje

  • 1 ks - GSM alarm systém, centrální jednotka
  • 1 ks - bezdrátový PIR snímač s integrovanou anténou
  • 1 ks - magnetický bezdrátový senzor na okno nebo dveře s integrovanou anténou
  • 4 ks - kvalitní kovové dálkové ovládání (klíčenka)
  • 1 ks - GSM anténa
  • 1 ks - vnitřní mini siréna 110 dB
  • 1 ks - externí reproduktor
  • 1 ks - napájecí zdroj pro centrální jednotku
  • 1 ks - podrobný uživatelský manuál pro snadné nastavení a provoz

Ovládání pomocí Aplikace

S pomocí aplikace EVOLVEO Sonix můžete pohodlně obsluhovat celý systém, snadným zadáváním povelů na dotykovém displeji vašeho telefonu. Aplikace je dostupná v Google Play a Apple Store.

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.