Sluchátka TWS 2 ANC Starry Blue VIVO
2 999 Kč
2 464 Kč
2 037 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sluchátka TWS 2 ANC Starry Blue VIVO
EAN produktu: 6935117837222
Profesionální Audio zážitek
12,2 mm měnič pro mohutný dynamický rozsah zvuků.
DEEP-HD Ultra HD Audio Engine pro bezeztrátovou dekomprimaci HD hudby.
DeepX pro globální zvukový efekt s nízkou ztrátou věrnosti.
Inteligentní Aktivní Potlačení Hluku
Hybridní ANC až 36 dB optimalizuje potlačení hluku.
Transparentní režim pro slyšení okolí.
Potlačení šumu při hovoru s 3 MIC pro zřetelný hovor.
Bezproblémový zážitek
Duální připojení pro více zařízení.
88ms latence pro hraní her.
32hodinová životnost baterie.
BLE 5.2 pro nižší spotřebu energie.
Rychlé párování Google s Android telefony.
Chytré a jednoduché
Asistent Google pro ovládání hudby a telefonování.
Snadné nalezení sluchátek.
Chytrá aktualizace OTA.
Kvalita zvuku Styl výběru pro mega basy, čistý hlas, jasné vysoké výšky.
Pohodlné nošení
Ultralehký design.
3Fit Detection pro správnou metodu nošení a skvělý zvuk.
Inteligentní detekce nošení.
Estetický design
Barva Starry Blue.
Špuntové sluchátka, do uší.
Váha celé zařízení včetně krabičky: 42,4g.
Rozměry
- Sluchátka (Výška, Šířka, Hloubka) 23.8 x 22.2 x 30.2 mm
- Nabíjecí krabička (Výška, Šířka, Hloubka) 60 x 24.3 x 45.4 mm
- Váha sluchátka 4,6g
Audio a hovory
- Velikost měniče 12,2mm pohyblivý měnič
- Rozsah frekvence 20Hz-20000Hz
- Kodek aptX Adaptive/AAC/SBC
- Mikrofony 3
- Hovory s aktivním potlačením hluku s pomocí AI
Bezdrátové připojení
- Dvoukanálový přenos 3.0, AI Dynamic Low Latency
- Latence 88ms minimum
- Verze Bluetooth 5.2
Funkce
- Detekce nošení s pomocí AI
- Rychlé párování s Android telefony
- Ovládání dotykem Dvojité klepnutí, Klepnutí a podržení
- Inteligentní funkce Google Asistent, Najdi moje zařízení
Baterie a nabíjení
- Nabíjecí konektor USB-C
- Kapacita baterie sluchátek 45mAh (Min.) x 2; 48mAh (TYP) x 2
- Kapacita baterie nabíjecí krabičky 485mAh(Min), 505mAh (TYP)
- Výdrž baterie až 8 hodin s vypnutým ANC, až 4,5 hodiny se zapnutým ANC, až 32 hodin s nabíjecí krabičkou
- Doba nabíjení cca 110 minut nabíjení pouzdra, cca 60 minut nabíjení sluchátek
Obsah balení
- Krabička
- Sluchátka
- USB kabel
- Stručný návod
- Záruční list
- Náhradní silikonové špunty 3 páry - S, M, L
Balení
- Délka 100.5 mm
- Šířka 100.5 mm
- Hloubka 37.2 mm
- Váha 230 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.