Záznamová kamera do auta Navitel R5
2 379 Kč
2 215 Kč
1 831 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Váš spolehlivý pomocník na cestách NAVITEL R5 je univerzální autokamera s digitálním tachometrem a informátorem GPS. Vysoce kvalitní nahrávání NAVITEL R5 je vybaven senzorem SONY 307 (noční vidění) a objektivem se 4 skleněnými čočkami a širokým pozorovacím úhlem 170°, které poskytují nejvyšší kvalitu záznamu všeho, co se děje na silnici. Vylepšené funkce GPS kamera NAVITEL R5 vám nabízí novou úroveň pohodlí a bezpečnosti. Se zařízením budete moci nejen natáčet videa ve vysoké kvalitě, ale také dostávat varování o kontrolních kamerách a radarech na silnici a informace o rychlosti vozidla. Ochrana proti přepisu GPS kamera NAVITEL R5 má zabudovaný nárazový senzor (G-senzor), který chrání před přepisováním videa během kolize nebo ostrého manévru. Specifikace: * Senzor: SONY 307 (night vision) * Rozlišení videa: 1920?1080 Full HD (30 fps) * Úhel záběru: 170° * Typ objektivu: 4-vrstvá skleněná čočka * Formát videa: MOV (H.264) * Formát snímku: JPG * Nastavitelná délka videa: 1/3/5 min * Nahrávání ve smyčce: ano * Automatický start: ano * G-senzor: ano * Parkovací režim: ano * GPS antenna: ano * Velkokapacitní paměť: ano * CPU: MSTAR AIT8336 * Rozhraní (HDMI, Mini USB a další): mini-USB * MicroSD karta: až do 64 GB * Držák: 3M adhesive, power supplied directly to holder * Reproduktor: ano * Mikrofon: ano * Zdroj napájení: 5V 1.5A * Baterie: Li-Pol * Kapacita baterie: 180mAh 3.7V * Barva: černá * Rozměry: 54x51x32 * Váha: 69gPoradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.