Temporis 880 PRO BLACK ALCATEL
1 199 Kč
1 121 Kč
927 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Temporis 880 PRO BLACK ALCATEL
Profesionální stolní telefon s velkým a snadno čitelným displejem.
Funkce
- Hlasitý odposlech pro konferenční hovory.
- 10 uzamykatelných tlačítek pro rychlé volání důležitých kontaktů.
- Jednoduché vyzvednutí linky v režimu náhlavní soupravy.
- Možnost vymazání paměti posledního volaného čísla pro důvěrnější komunikaci.
- Seznam na 170 jmen a čísel.
- Hlasová pošta.
Displej
- 4 řádkový alfanumerický displej.
- Bodový/maticový displej (jeden řádek ikon + tři řádky textu).
- 5 úrovní nastavení kontrastu.
- Zobrazení doby trvání hovoru/datumu a času.
- Menu v 7 jazycích.
- Paměť na 70 příchozích volání.
- Identifikace volajícího před přijmutím hovoru a identifikace čekajícího hovoru.
Vlastnosti
- Hlasitý odposlech (oranžové podsvětlené tlačítko)/ 8 úrovní hlasitosti.
- 4 úrovně nastavení hlasitosti sluchátka.
- Tlačítko přímého přístupu režimu náhlavní soupravy.
- Konektor pro připojení náhlavní soupravy (RJ9).
- Volba se zavěšeným sluchátkem.
- 10 pamětí přímé volby (zamykatelná tlačítka).
- Telefonní seznam na 170 čísel.
- 3 přímé přístupy k operátorovi nebo ke službám pobočkové ústředny.
- 10 melodií vyzváněcích tónů.
- 3 úrovně hlasitosti vyzvánění.
- 10 pamětí opakované volby (možnost vymazání paměti).
- Předvolba.
- Zámek tlačítek.
- Tlačítko vypnutí mikrofonu.
- Tlačítka R, #, *.
Parametry
- Sada pro montáž na stěnu.
- Tónová /pulsní volba.
- Flash 100, 285, 600 ms.
- Odnímatelný linkový kabel RJ11.
- Napájení po lince (nepotřebuje baterie).
- Hmotnost 1004 g.
- Rozměry 350*268*59 mm.
Poznámka: Náhlavní souprava není součástí dodávky.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.