Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI

- 14%

ilustrační foto

Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Obj. číslo
735057060
Výrobce
HUAWEI
Věrnostní body: 215
0 hodnocení
Skladem 2 ks, 6.5.2024 u Vás

4 999 Kč

4 319 Kč

3 570 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 4 319 Kč
Skladem 2 ks, 6.5.2024 u Vás

4 319 Kč

4 999 Kč

3 570 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

HUAWEI Freebuds Pro 2 Ceramic White

EAN: 6941487257829

Obecný popis

Bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Pro 2 nabízí křišťálovou kvalitu zvuku a prudké basy. Navíc potlačí okolní hluk a umožňují připojení ke dvěma zařízením současně. Sluchátka mají dlouhou výdrž baterie a intuitivní dotykové ovládání.

Technické specifikace

  • Zvukový systém: Duální systém
  • Rozsah frekvence: 14 Hz - 48 000 Hz
  • HD audio certifikát: Hi-Res, HWA
  • Adaptivní ekvalizér: Trojitý adaptivní ekvalizér (hlasitost / opotřebení / zvuk)
  • Úroveň ANC: až 47 dB
  • ANC režimy: 3 režimy
  • Kvalita hovorů: 3 mikrofony + algoritmus hluboké neuronové sítě
  • Výdrž baterie: až 30 hodin s pouzdrem
  • Připojení dvou zařízení: Podporuje Android i iOS
  • Odolnost proti vodě a prachu: IP54

Parametry sluchátek

  • Délka: 29,1 mm
  • Šířka: 21,8 mm
  • Výška: 23,7 mm
  • Hmotnost: přibližně 6,1 g ± 0,2 g

Parametry nabíjecího pouzdra

  • Délka: 67,9 mm
  • Šířka: 24,5 mm
  • Výška: 47,5 mm
  • Hmotnost: Přibližně 52 g ± 1 g

Výdrž baterie

  • Na jedno sluchátko: 55 mAh (min.)*
  • Nabíjecí pouzdro: 580 mAh (min.)*
  • 6,5 hodiny přehrávání na jedno nabití** (ANC vypnuté)
  • 4 hodiny přehrávání na 1 nabití** (ANC zapnuté)
  • 30 hodin přehrávání s nabíjecím pouzdrem** (ANC vypnuté)
  • 18 hodin přehrávání s nabíjecím pouzdrem** (ANC zapnuté)

Nabíjení

  • Kabelové připojení: USB typu C (5V/0,5A a více)
  • Standard Qi: (2 W)

Doba nabíjení

  • Přibližně 1 hodina pro nabíjecí pouzdro bez sluchátek (kabelové)**.
  • Asi 40 minut pro sluchátka (v nabíjecím pouzdře)**.
  • Asi 120 minut pro nabíjecí pouzdro bez sluchátek (bezdrátové) **

*Standardní hodnota. Skutečná kapacita se může mírně lišit. Tato kapacita je nominální kapacita baterie. Skutečná kapacita baterie u jednotlivých telefonů může být mírně vyšší nebo nižší než nominální kapacita baterie.

**Založeno na výsledcích testů laboratoře HUAWEI, pouze pro informaci.

Parametry

Druh zboží
Značka
Mikrofon
Barva
Doba nabíjení
Výška
Šířka
Hloubka
Hmotnost
Přenos signálu
Typ konstrukce
Aktivní potlačení hluku (ANC)
Frekvenční rozsah
Verze BT
Kapacita baterie sluchátek
Kapacita baterie stanice
Doba nabíjení stanice

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29224 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.