Homematic IP Startovací sada - zabezpečení

- 18%

ilustrační foto

Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
Obj. číslo
31334340
OEM
HmIP-SK7
Věrnostní body: 172
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

4 178 Kč

3 444 Kč

2 846 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 3 594 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 444 Kč

4 178 Kč

2 846 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Homematic IP Startovací sada - zabezpečení

Chytrá domácnost a bezdrátový zabezpečovací systém v jednom

Homematic IP je revoluční řešení pro chytrou domácnost a zabezpečení objektů.

Spolehlivě ochrání domy, byty, chaty, kanceláře, garáže, obchody, sklady či úřady.

Komplexní řešení s širokou modularitou

Sada obsahuje Centrální jednotku, PIR detektor pohybu se senzorem jasu, Okenní a dveřní senzor - optický a vnitřní Sirénu.

Možnost modulárního rozšíření a dokoupení dalších komponent systému.

Centrální jednotka

Nabízí pohodlné nastavení a ovládání systému zabezpečení a chytré domácnosti.

Připojení až 15 uživatelů, 80 komponentů systému, videokamery a vytvoření nespočet scénářů.

Bezdrátový PIR detektor pohybu se senzorem jasu

Detektor je určený pro vnitřní použití, má dosah až 12 metrů a úhel detekce kolem 105°.

Bezdrátový Okenní a dveřní senzor - optický

Senzor pro spolehlivou ochranu všech typů oken a dveří s inovativní optickou technologií.

Poplachová bezdrátová siréna

Pro použití ve vnitřních prostorech s výkonným generátorem akustického tónu o intenzitě 90 dB a párem vysoce svítivých červených LED diod.

Chytrá mobilní aplikace Homematic IP

Intuitivní aplikace v české lokalizaci umožňuje ovládání hned několika Centrálních jednotek v různých instalacích.

Hlasové ovládání chytré domácnosti

Velké množství zařízení Homematic IP a systémových funkcí nabízí pohodlné hlasové ovládání pomocí asistentů Amazon Alexa a Google Assistant.

Komunikace a bezpečnost

Centrální jednotka je připojena ke standardnímu routeru ethernetovým kabelem a slouží jako rozhraní mezi cloudem Homematic IP a zařízeními Homematic IP ve vaší domácnosti.

Ochrana soukromí

Při aktivaci ani během provozu nejsou shromažďována žádná osobní data a uživatelé tak zůstávají v naprosté anonymitě.

Funkce sady

  • Chytrá domácnost a inteligentní bezdrátový zabezpečovací systém v jednom
  • Pro spolehlivé zabezpečení objektu a detekci potenciálních hrozeb
  • Ovládání a nastavení přes aplikaci Homematic IP
  • Podpora operačních systémů iOS a Android
  • Podpora hlasového ovládání (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Podpora Home Connect Plus

Obsah balení

  • Startovací sada – (1x Centrální jednotka, 1x PIR detektor se senzorem jasu - vnitřní, 1x Okenní a dveřní senzor - optický, 1x Siréna vnitřní)
  • 1x napájecí zdroj Centrální jednotky
  • 1x síťový kabel UTP (RJ-45)
  • 1x držák na stěnu pro PIR detektor pohybu
  • 1x stojánek pro PIR detektor pohybu
  • 1x bílý a 1x hnědý kryt pro Okenní a dveřní senzor
  • 1x reflexní nálepka (pro tmavé povrchy)
  • 1x kombinovaný držák na strop/stěnu pro Sirénu
  • 5x alkalická AA baterie, 1x alkalická AAA baterie
  • montážní materiál
  • český návod

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29216 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.