Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
4 178 Kč
3 444 Kč
2 846 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Startovací sada - zabezpečení
Chytrá domácnost a bezdrátový zabezpečovací systém v jednom
Homematic IP je revoluční řešení pro chytrou domácnost a zabezpečení objektů.
Spolehlivě ochrání domy, byty, chaty, kanceláře, garáže, obchody, sklady či úřady.
Komplexní řešení s širokou modularitou
Sada obsahuje Centrální jednotku, PIR detektor pohybu se senzorem jasu, Okenní a dveřní senzor - optický a vnitřní Sirénu.
Možnost modulárního rozšíření a dokoupení dalších komponent systému.
Centrální jednotka
Nabízí pohodlné nastavení a ovládání systému zabezpečení a chytré domácnosti.
Připojení až 15 uživatelů, 80 komponentů systému, videokamery a vytvoření nespočet scénářů.
Bezdrátový PIR detektor pohybu se senzorem jasu
Detektor je určený pro vnitřní použití, má dosah až 12 metrů a úhel detekce kolem 105°.
Bezdrátový Okenní a dveřní senzor - optický
Senzor pro spolehlivou ochranu všech typů oken a dveří s inovativní optickou technologií.
Poplachová bezdrátová siréna
Pro použití ve vnitřních prostorech s výkonným generátorem akustického tónu o intenzitě 90 dB a párem vysoce svítivých červených LED diod.
Chytrá mobilní aplikace Homematic IP
Intuitivní aplikace v české lokalizaci umožňuje ovládání hned několika Centrálních jednotek v různých instalacích.
Hlasové ovládání chytré domácnosti
Velké množství zařízení Homematic IP a systémových funkcí nabízí pohodlné hlasové ovládání pomocí asistentů Amazon Alexa a Google Assistant.
Komunikace a bezpečnost
Centrální jednotka je připojena ke standardnímu routeru ethernetovým kabelem a slouží jako rozhraní mezi cloudem Homematic IP a zařízeními Homematic IP ve vaší domácnosti.
Ochrana soukromí
Při aktivaci ani během provozu nejsou shromažďována žádná osobní data a uživatelé tak zůstávají v naprosté anonymitě.
Funkce sady
- Chytrá domácnost a inteligentní bezdrátový zabezpečovací systém v jednom
- Pro spolehlivé zabezpečení objektu a detekci potenciálních hrozeb
- Ovládání a nastavení přes aplikaci Homematic IP
- Podpora operačních systémů iOS a Android
- Podpora hlasového ovládání (Amazon Alexa, Google Assistant)
- Podpora Home Connect Plus
Obsah balení
- Startovací sada – (1x Centrální jednotka, 1x PIR detektor se senzorem jasu - vnitřní, 1x Okenní a dveřní senzor - optický, 1x Siréna vnitřní)
- 1x napájecí zdroj Centrální jednotky
- 1x síťový kabel UTP (RJ-45)
- 1x držák na stěnu pro PIR detektor pohybu
- 1x stojánek pro PIR detektor pohybu
- 1x bílý a 1x hnědý kryt pro Okenní a dveřní senzor
- 1x reflexní nálepka (pro tmavé povrchy)
- 1x kombinovaný držák na strop/stěnu pro Sirénu
- 5x alkalická AA baterie, 1x alkalická AAA baterie
- montážní materiál
- český návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.