GIGABYTE MB Sc AM5 A620M DS3H, AMD A620, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, 1xD-Sub
2 736 Kč
2 578 Kč
2 131 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE A620M DS3H: Výkon a stabilita
GIGABYTE A620M DS3H je základní deska s vysokým výkonem a všestrannými funkcemi. Vybavena je optimalizovanými komponenty pro nejlepší výkon a stabilitu.
Procesor a paměť
Tato základní deska podporuje procesory AMD Ryzen™ 7000 Series v patici AM5. K dispozici je 4 sloty pro paměti DDR5 s maximální kapacitou až 192 GB.
Grafika a zvuk
Integrovaný grafický procesor podporuje až trojitý displej s maximálním rozlišením 3840x2160@144 Hz pro DisplayPort a 4096x2160@60 Hz pro HDMI. Zvukový kodek Realtek nabízí vysokou kvalitu zvuku až do 7.1 kanálů.
Síť a rozšiřující sloty
Základní deska je vybavena čipem Realtek GbE LAN pro rychlé připojení k síti. K dispozici je také jeden slot PCI Express x16 podporující PCIe 4.0 a jeden slot PCI Express x1 podporující PCIe 3.0.
Úložiště a USB
Pro připojení úložišť je k dispozici jeden konektor M.2 a čtyři konektory SATA 6Gb/s. Základní deska také nabízí několik USB portů, včetně jednoho USB Type-C portu s podporou USB 3.2 Gen 1.
Vnitřní konektory a BIOS
K dispozici je také řada vnitřních konektorů pro napájení, ventilátory, LED pásky a další. BIOS je založen na licencovaném AMI UEFI BIOS.
Software a operační systém
Základní deska podporuje GIGABYTE Control Center a Q-Flash. Je kompatibilní s operačními systémy Windows 11 64-bit a Windows 10 64-bit.
Rozměry
Formát základní desky je Micro ATX s rozměry 24.4cm x 24.4cm.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.