ASUS chytré hodinky VivoWatch SP
6 499 Kč
5 971 Kč
4 935 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS VivoWatch SP - Váš osobní zdravotní asistent
ASUS VivoWatch SP jsou chytré hodinky, které se stanou vaším osobním zdravotním asistentem. S neustálým monitorováním vaší kondice a zdraví vám pomohou udržovat zdravý životní styl a dosahovat vaše cíle pro zlepšení kondice.
Monitorování zdraví v reálném čase
Vestavěné snímače EKG a PPG umožňují monitorování vašich zdravotních dat v reálném čase. Můžete sledovat tlak krve, elektrokardiogram, dobu průchodu pulsu, tlukot srdce, index tělesné harmonie, pulzní O2, spánek, aktivitu a úroveň stresu.
ASUS HealthConnect - Váš zdravotní kompas
S aplikací ASUS HealthConnect máte všechny zdravotní data na jednom místě. Sledujte krevní tlak, tepovou frekvenci, menstruační cyklus a připomínejte si léky. Navíc můžete sdílet data o svém zdraví s rodinou nebo lékařem.
Osobní zdravotní poradenství
Technologie ASUS HealthAI vám poskytne osobní zdravotní poradenství a tipy pro lepší životosprávu založené na vašich osobních návycích a sledovaných zdravotních datech.
Integrovaná GPS a výškoměr
Sledujte své tréninkové trasy, zobrazujte mapy aktivit a sledujte statistiky včetně rychlosti, vzdálenosti, výšky a času.
Stylové a odolné
ASUS VivoWatch SP jsou vybaveny rychloupínacím řemínkem, mají až 14denní výdrž baterie a jsou voděodolné do tlaku 5 ATM / 50 metrů.
Technické specifikace
- Displej: Vysoce reflexní barevný LCD
- Senzory: 2x EKG, 2x PPG, gravitační senzor, GPS, výškoměr
- Odolnost vůči vodě: 5 ATM
- Baterie: 200 mA, výdrž až 10-14 dní
- Synchronizace: Android 4.4/iOS 11.0 nebo novější, Bluetooth 4.2
- Šířka řemínku: 22 mm
- Váha: 62 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.