iGET HOMEGUARD SmartCam Plus HGWBC356 - Bezdrátová samostatná bateriová venkovní/vnitřní IP 2K kamera

- 21%

ilustrační foto

iGET HOMEGUARD SmartCam Plus HGWBC356 - Bezdrátová samostatná bateriová venkovní/vnitřní IP 2K kamera
Obj. číslo
AG967593
OEM
75020557
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 103
0 hodnocení
Skladem 3 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 599 Kč

2 062 Kč

1 704 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 062 Kč
Skladem 3 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 062 Kč

2 599 Kč

1 704 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Detailní popis produktu Bezdrátová samostatná bateriová venkovní/vnitřní IP 2K kamera - iGET HOMEGUARD HGWBC356. Kamera s vaším telefonem komunikuje pomocí připojení k Wi-Fi síti ať jste kdekoliv po célem světě. Vyniká inovativní AI PIR detekcí pohybu s rozlišením aktivních zón, která rozlišuje osobu, vozidlo, zvíře a další. Dále 2K (3MPx) rozlišením obrazu, obousměrným přenosem zvuku, baterií 9000mAh, odolností do venkovního prostředí IP66 a integrovanou sirénou 90 dB. Záznamy a fotografie lze ukládat na microSD kartu nebo Cloud. Aplikace si rozumí s Androidem i iOS, je zdarma a v češtině. Bezdrátová IP kamera iGET HOMEGUARD HGWBC356 je navržena pro jednoduché ovládání a sledování venkovních i vnitřních prostor ve vysokém rozlišení obrazu 2K (3MPx, 2304 x 1296). Může být volně umístěna kdekoliv na domě, v garáži, na chatě ale také v domácnosti, kanceláři, apod. Díky integrované dobíjecí baterii je umístění velmi rychlé. Snadné nastavení a ovládání Nastavení probíhá v několika jednoduchých krocích dle manuálu, který je kompletně v českém, slovenském, anglickém, a dalších jazycích. Pro mobilní zařízení jsou podporovány systémy Android a iOS s aplikací Homeguardsmart která je v českém jazyce. Velmi vysoká kvalita obrazu iGET HOMEGUARD HGWBC356 obsahuje kvalitní snímač Progressive CMOS 1/2,9" s rozlišením 2304 x 1296 px (2K, 3 MPx), díky kterému se můžete těšit na jasný a ostrý obraz. Úhel záběru 120°. Videozáznamy pořizuje s využitím kódování H.265 / H.264. HGWBC-356-6 Bateriové napájení Kamera HGWBC356 disponuje vlastní integrovanou baterií Lithium ion, 9000 mAh. Dobíjení probíhá pomocí konektoru microUSB, nabíjecí adaptér je součástí balení. Pro dobíjení je také možné využít solární panel iGET HOME Solar SP2. Výdrž baterie závisí na počtu detekcí pohybu pomocí SMART AI detekce, ale může být více než 6 měsíců. V aplikaci je možné sledovat kolik procent baterie kameře zbývá. Barevné noční vidění Díky zabudovanému IR přísvitu a dvěma LED diodám pro přísvit je možné kameru využívat nepřetržitě ve dne i v noci, obsahuje přisvětlovací diody s dosahem až 15 m. Zabezpečení Bezdrátové připojení pomocí Wi-Fi obsahuje silné zabezpečení 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Inovativní detekce pohybu pomocí AI PIR senzoru Mezi hlavní výhody této kamery je také speciální zcela inovativní režim detekce pohybu. Díky vestavěnému AI PIR senzoru s úhlem záběru 120° a dosahem 9m dokáže rozeznat o jaký objekt se týká. Tato kamera rozezná osoby, vozidla, zvěř a doručené balíky. Oproti tomu klasické kamery rozeznávají totiž pohyb jen na základě optiky, která nedokáže přesně objekt rozeznat. Při detekci pohybu kamera začne ukládat záznamy nebo pořizovat fotografie, navíc o tom informuje uživatele pomocí notifikací do mobilního telefonu. K vylepšení detekce také pomáhá nastavení aktivních zón. Je tak možné se vyhnout detekci pohybu např. u silničního provozu. HGWBC-351-9 Úhel záběru a optika Kamera disponuje velkým úhlem záběru 120°. Parametry optiky jsou: 1/2,9" Progressive CMOS senzor, H.265, DWDR. Ukládání dat a cloud Kamera ukládá data buď na microSD kartu (slot až na 128 GB kartu), nebo na Cloud, ten je možné předplatit v aplikaci, prvních 30 dní je zdarma. Způsob uchycení kamery - pevný držák v balení Kamera obsahuje v balení nastavitelný držák. Držák je možné do kamery uchytit na zadní straně. Navíc je možné ji pouze postavit na dané místo. Zvuk a siréna Kamera má také zabudovaný mikrofon a reproduktor, je tedy možné přímo obousměrně komunikovat. Obsahuje i zabudovanou sirénu 90 dB pro výstrahu. Konektivita Kameru se připojuje bezdrátovým Wi-Fi připojením 802.11 b/g/n 2.4 GHz, toto připojení podporuje každý Wi-Fi router v domácnosti i ve firmě. Obsahuje konektor microUSB pro dobíjení/napájení a slot na microSD kartu až 128 GB. Součástí balení je také 1m dobíjecí kabel a nabíjecí adaptér. Pro nabíjení je možné použít solární panel iGET HOME Solar SP2. Rozměry a hmotnost Kamera má rozměry 79 x 115 x 54 mm a hmotnost 500g. Hlavní parametry - velmi vysoké rozlišení 2K (3MPx, 2304 x 1296) - odolnost proti prachu a vodě IP66 - ovládání pomocí mobilního telefonu a tabletu aplikací Homeguardsmart (Android, iOS) v češtině - noční vidění až do vzdálenosti 15 m - noční režim barevný pomocí LED přísvitu nebo černobílý pomocí IR LED - zvuk obosuměrný, zabudovaný mikrofon, reproduktor a siréna 90 dB - baterie Lithium ion 9000 mAh,výdrž 6 měsíců dle počtu detekcí, lze plně dobíjet pomocí solárního panelu iGET HOME SP2 - dobíjení pomocí konektoru microUSB, napájecí adaptér v balení, nebo připojení iGET HOME SP2 - speciální SMART AI detekce pohybu pomocí vestavěného PIR senzoru - úhel záběru kamery: 120° - parametry PIR senzoru: úhel záběru 120°, dosah 9m - automatické přepnutí denního/nočního režimu - ukládání fotografií a videa: na microSD kartu (až 128 GB) nebo Cloud (prvních 30 dní zdarma) - připojení pomocí Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4 GHz - zabezpečení: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK - rozměry a hmotnost kamery: 79 x 115 x 54 mm, 500g. Obsah balení - kamera iGET HOMEGUARD HGWBC356 - rychlý návod k obsluze EN, CZ, SK, HU - napájecí adaptér 5V DC 1.5A, kabel USB/microUSB 1m - nastavitelný šroubovací držák pro upevnění kamery na stěnu/strop - hmoždinky a šroubky pro montáž - šablona s vyznačením montážních otvorů - nálepka s výstrahou o zabezpečeném objektu

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29271 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.