TRANSCEND SDHC karta 16GB 500S, UHS-I U1 (R:95/W:60 MB/s)
268 Kč
222 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TRANSCEND SDHC karta 16GB 500S, UHS-I U1 (R:95/W:60 MB/s)
Maximalizujte výkon vašeho zařízení
Transcend SDHC 500S karta nabízí výkon a kapacitu, které potřebujete pro maximální využití vašeho digitálního fotoaparátu nebo videokamery kompatibilní s UHS-I.
Plynulé a neustálé záznamy ve 4K
Karty jsou kompatibilní s UHS Video Speed Class 30 (V30), což umožňuje plynulé a neustálé záznamy ve 4K rozlišení.
Profesionální volba
Transcend SDHC 500S karty jsou vyrobené s vrcholnou MLC NAND flash pamětí, což je činí odolné a spolehlivé. Ideální pro použití s pokročilými videokamerami a digitálními fotoaparáty.
Impresivní přenosové rychlosti
Karty Transcend SDHC 500S splňují standardy UHS Speed Class 3 (U3) a UHS Video Speed Class 30 (V30) pro 4K Ultra HD videozáznamy s rychlostí čtení/zápisu až 95 MB/s, resp. 60 MB/s.
Ukládejte tolik, kolik chcete
Karty Transcend SDHC 500S s kapacitou až 256 GB umožňují nahrávat tisíce fotografií a hodiny videí v Full HD rozlišení.
Vydrží extrémní podmínky
Karty Transcend SDHC jsou testovány na odolnost vůči extrémním podmínkám. Jsou vodotěsné, odolné vůči extrémním teplotám, statické elektřině, rentgenovému záření a nárazům.
Obnovte své data s RecoveRx
Transcend nabízí exkluzivní software RecoveRx, bezplatný nástroj pro obnovu dat, který umožňuje hledat stopy po smazaných souborech včetně digitálních fotografií, dokumentů, hudby a videí.
Specifikace:
- Maximální rozměry: 32 mm x 24 mm x 2.1 mm
- Maximální hmotnost: 2 g
- Kapacita: 16 GB
- Prevádzková teplota: -25°C (-13°F) ~ 85°C (185°F)
- Prevádzkové napětí: 2.7V ~ 3.6V
- Třída rychlosti: UHS-I U3, UHS-I U1, Class 10, V30
- Maximální rychlost čtení: 95 MB/s
- Maximální rychlost zápisu: 60 MB/s
- Cykly vložení/odstranění: 10,000
Záruka a kompatibilita:
- Certifikát: CE/ FCC/ BSMI/
- Záruka: Pětiletá omezená záruka
- Podporované zařízení: Pokročilé videokamery/ Digitální fotoaparáty
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.