FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS

- 16%

ilustrační foto

FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS
FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS
FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS
FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS
FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS
FC8784/09 SÁČKOVÝ VYSAVAČ PHILIPS
Obj. číslo
741013802
Výrobce
PHILIPS
Věrnostní body: 303
0 hodnocení
Skladem 5 ks, v úterý u Vás

7 199 Kč

6 072 Kč

5 018 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 6 072 Kč
Skladem 5 ks, v úterý u Vás

6 072 Kč

7 199 Kč

5 018 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

FC8784/09 Sáčkový vysavač Philips

Perfektní čištění s hubicí TriActive+

Naše speciálně tvarovaná prachová komora o kapacitě 4 l a sáčky s-bag Ultra Long Performance zachytí i ten nejjemnější prach.

Výkon a efektivita

Energetická třída A+ a výkon čištění tvrdých podlah A zaručují skvělý úklid. Navíc, díky 750W motoru se silným sacím výkonem dosáhnete vždy dokonalého čištění.

Snadné manévrování

Připojení hadice 360Flex a extra dlouhá rukojeť s ovladačem sání umožňují snadné manévrování a dosah daleko za dosah běžných vysavačů.

Antialergický filtr

Náš antialergický filtr zachytí 99,9 % prachu, včetně pylů, chlupů domácích zvířat a roztočů. Ideální pro alergiky.

Dlouhý dosah pro pohodlný úklid

Akční rádius 12 m a mimořádně dlouhý kabel o délce 12 m umožňují delší použití bez nutnosti odpojování.

Příslušenství

  • Štěrbinový nástavec
  • Malá hubice
  • Integrovaný kartáč
  • Parketová hubice
  • Mini turbo kartáč
  • Hubice TriActive Pro

Design a barva

Vysavač je k dispozici v atraktivní červené barvě, která dodá vašemu domovu nádech elegance.

Parametry

Druh zboží
Značka
Barva
Energetická třída
Objem sáčku/nádoby
Indikátor zanesení filtru
Akční radius
Štěrbinová hubice
Parketová hubice
Indikátor naplnění sáčku

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 27019 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.