Niimbot Tiskárna štítků D11 Smart, modrá/zelená + role štítků
1 308 Kč
1 081 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Niimbot Tiskárna štítků D11 Smart, modrá + role štítků
EAN produktu: 6972842748324
Popis produktu
NIIMBOT D11 je přenosná tiskárna etiket s bezdrátovou technologií a dobíjecí lithiovou baterií. Umožňuje tisk kdekoli a kdykoli po dobu 4 až 5 hodin.
Kompatibilní se systémy Android a iOS, umožňuje tisk přímo ze smartphonu nebo tabletu pro maximální pohodlí a efektivitu.
Můžete tisknout vertikálně i horizontálně, vytvářet čárové kódy a sériová čísla, přizpůsobit etikety podle svých potřeb.
Hlavní vlastnosti
- Jednoduchý kvalitní tisk štítků pro domácnost, školu, sklad nebo kancelář
- Horizontální i vertikální tisk
- Profesionální kvalita štítků s vysoce odolnou laminací
- Možnost vytváření textu, obrázků, rámečků, čárových i QR kódů atd.
- Jednoduché použití přes bezplatnou aplikaci s iOS a Android
- Rychlost tisku 60 mm/s a rozlišení: 203 dpi
- Šířka štítku od 12 do 15 mm
- Šířka tisku maximálně 12mm
- Aplikace v češtině, němčině, angličtině, španělštině atd.
Jednoduché používaní
Při navrhování štítku můžete použít různá písma, tvary, ikony, velikosti a formáty. Můžete importovat fotografie z vašeho telefonu nebo obrázky z internetu pro jedinečný design.
Bezplatná aplikace pro iOS nebo Android nabízí více než 1500 ikonek, více než 100 rámečků, 19 fontů písma a umožňuje také tisk QR kódů.
Tiskárna automaticky rozezná vložené etikety a aplikace přizpůsobí rozměry pro tisk.
Vysoká kvalita
NIIMBOT je známý svou extrémní odolností díky použití kvalitních japonských tiskových hlav.
Vestavěná baterie s kapacitou 1500mAh umožňuje provoz po několik týdnů bez nutnosti dobíjení.
Nepřetržitá pracovní doba dosahuje 4-5 hodin.
Etikety jsou vyrobeny z vysoce odolných materiálů a po tisku jsou laminovány, což zajišťuje jejich dlouhou životnost.
Technické specifikace
- Technologie tisku: termální černo-bílá
- Rychlost tisku: 60 mm/s
- Rozlišení tisku: 203dpi
- Rozměry produktu: ?13 x 7,8 x 2,8 cm
- Hmotnost produktu: 208 g
- Typ připojení: ?Bluetooth
- Kapacita baterie: ??1500mAh
- Napájení: DC5V-1A / Micro USB
- Doba tisku: 4 až 5 hodin
- Jazyky aplikace: čeština, holandština, němčina, angličtina, ruština, japonština, a další
- Efektivní šířka tisku – 12mm
- Šířka papíru – 15 mm (max.)
- Kompatibilita se štítky Niimbot pro D11 a D110
Obsah balení
- 1x Tiskárna štítků
- 1x Poutko na zapěstí
- 1x Micro USB nabíjecí kabel
- 1x Sada bílých samolepících štítků 12x40mm – 160ks
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.