Jabra náhlavní souprava Evolve 30 II, mono, USB + 3, 5 mm jack, NC, MS
1 687 Kč
1 493 Kč
1 234 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MIKROFON S POTLAČENÍM ŠUMU
Nejmodernější technologie potlačení šumu mikrofonu eliminuje hluk pozadí. Problémy s kvalitou a srozumitelností se pro obě strany hovoru stanou minulostí.
3,5MM KONEKTOR JACK PRO VÍCE MOŽNOSTÍ PŘIPOJENÍ
3,5mm konektor jack umožňuje uživatelům připojit se ke svému osobnímu zařízení - například chytrému telefonu nebo tabletu - v práci nebo jen k poslechu hudby, ať už jsou kdekoliv.
FUNKČNÍ IHNED PO PŘIPOJENÍ
Ihned po vybalení z krabice funguje se všemi předními systémy. Instalace je velmi snadná, stačí jen zapojit.
Vlastnosti:
- Certifikace: Certifikace MS Skype for Business
- Provedení na jedno ucho, koženkový polštářek velikosti L
- Konektivita: USB/3,5 mm Jack
- Připojení: Možnost připojení k PC (SW telefon), mobilní telefon
- Typ mikrofonu: NC - potlačení hluku (vhodné do hlučného prostředí)
- Funkce ztlumení - Ztlumení vám dává možnost ztlumit/zrušit ztlumení mikrofonu přímo na zařízení
- Režim naslouchání: jedno ucho - Nabízí mono zvuk prostřednictvím jednoho reproduktoru, HD Voice / Širokopásmový zvuk
- Způsob nošení: Spona přes hlavu je plně nastavitelná, je určena k nošení na temeni hlavy
- PeakStop - Technologie PeakStop obsažena ve všech náhlavních soupravách značky Jabra okamžitě odstraňuje potencionálně škodlivé hlasité zvuky nebo tóny ještě předtím, než se dostanou k vašim uším. Udržuje hlasitost v bezpečném rozmezí, a tak chrání váš sluch.
- Digitální zpracování signálu - DSP (Digital Signal Processing) je technologie, která digitálně optimalizuje váš hlas i hudbu a potlačuje ozvěnu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.