Plážový stan ROYOKAMP 200x100x105 cm, červeno-modrý
418 Kč
345 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Plážový stan ROYOKAMP vám bude sloužit jako ochrana před sluncem a větrem, ochrana na Vaše tašky a věci nebo jen tak pro po-obědový spánek pro Vaše děti.
- pevný a voděodolný materiál chrání před lehkým deštěm, větrem a UV zářením
- dvě boční kapsy uvnitř stanu vám umožní schovat malé věci, například opalovací krém a další drobnosti
- speciální podlahový materiál ochrání před chladem, pískem nebo vlhkou trávou
- snadný a intuitivní montážní systém vám umožní rychle jej kdekoliv postavit
- pohodlné pouzdro s dlouhou rukojetí usnadní přepravu a skladování
- rám vyrobený ze sklolaminátu je velmi lehký a odolný
- snadno se čistí
STAN SUN ROYOKAMP BEACH SHIELD bude perfektní pro všechny vaše výlety k moři, jezeru nebo při kempování u vody. Plážový stan od ROYOKAMP je vysoce kvalitní výrobek o šířce 200 cm, hloubce 100 cm a výšce 105 cm, zabalený v pohodlném obalu pro snadnou přepravu a skladování. Rám ze skelných vláken se vyznačuje vysokou lehkostí a odolností proti mechanickému poškození. Potah stanu je vyroben ze silného 170T polyesteru, který chrání před škodlivým UV zářením a zajišťuje nepromokavost na úrovni 400 mm vodního sloupce. Výrobce na podlahu použil 110g/m2 polyethylenu, což z ní dělá výbornou ochranu proti studené zemi nebo vlhké trávě. Stan splňuje bezpečnostní a kvalitativní normy. Díky použití vysoce kvalitních materiálů splní očekávání i těch nejnáročnějších zákazníků.
Parametry:
- Celkové rozměry po rozložení: 105 x 200 x 100 cm (V x Š x H)
- Voděodolnost: 400 mm vodní sloupec
- Materiál stanu: 170T polyester
- Materiál podlahy: polyetylen 110g / m2
- Radiační ochrana: ano, UV 20+
- Materiál rámu: sklolaminát
- Čistá hmotnost cca: 0,811 kg
- Balení (obal): 60 x 12 x 8 cm (D x Š x V)
- Značka: Royokamp
- Kolíky pro montáž: ano, 6 ks.
- Technické linky: ano, 2 ks.
- Sada obsahuje: plážový kryt, kryt, technické šňůry (2 ks), kolíky (6 ks), rám (1 dlouhý + 2 krátké), návod k použití
Royokamp je výrobcem a dovozcem vysoce kvalitního outdoorového a outdoorového vybavení. Všechny značkové produkty splňují příslušné normy kvality a bezpečnosti.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.