Garmin Venu® 3, Slate/Black, Silicone band
12 295 Kč
10 162 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Poznejte své pravé já
Hodinky Venu 3 nabízí pokročilé zdravotní a fitness funkce i možnost telefonovat a posílat textové zprávy. Nejsou to jen chytré hodinky. Stanou se vaším osobním trenérem na zápěstí a pomůžou dosáhnout vašich cílů.
FUNKCE BODY BATTERY™
Sledujte úroveň energie svého těla v průběhu dne. Uvidíte, kdy máte dost síly na pohyb. Dozvíte se, jak spánek, zdřímnutí, denní aktivity a vysoký stres konkrétně ovlivňují vaši energii.
SPÁNKOVÝ PORADCE
Spánkový poradce vám prozradí, kolik spánku potřebujete a jak ho můžete zlepšit. Ukáže vám fáze spánku a zdřímnutí. Uvidíte stav VST a další klíčové metriky v průběhu spánku.
VŠESTRANNÉ SPORTOVNÍ VYUŽITÍ
Zaznamenávejte si chůzi, běh, jízdu na kole, plavání, jógu, aktivity na invalidním vozíku a dalšíaktivity. Hodinky nabízejí více než 30 předinstalovaných aplikací.
VESTAVĚNÝ REPRODUKTOR A MIKROFON
- Po spárování s kompatibilním telefonem můžete volat přímo z hodinek. Pomocí hlasového asistenta v telefonu pak můžete odpovídat na textové zprávy a mnohem víc.
VÝSLEDKY TRÉNINKU A DOBA REGENERACE
Porozumějte lépe tomu, jak každý trénink ovlivňuje vaše tělo a kolik času potřebujete na regeneraci. Můžete se pak postavit jakékoli fitness výzvě.
RANNÍ ZPRÁVA
Hned po probuzení uvidíte přehled spánku, regenerace, denní kalendář, stav VST a další údaje. Zprávu si můžete přizpůsobit, aby obsahovala informace, které vás zajímají.
Technická specifikace
- Hmotnost: 46 g
- Velikost: 45 x 45 x 12 mm
- Velikost displeje: 1,4”
- Rozlišení displeje: 454 x 454 pixelů
- Stupeň vodotěsnosti: 5 ATM
Senzory
- Akcelerometr
- Barometr
- Gyroskop
- Kompas
- Krokoměr
- Pulzní oxymetr
- Srdeční tep
- Teploměr
- Výškoměr
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.