5 x Aruba Instant On 1960 48G 2XGT 2SFP+ Switch (5 pack)
109 251 Kč
97 399 Kč
80 495 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aruba Instant On 1960 48G 2XGT 2SFP+ Switch (5 pack)
Aruba Instant On 1960 je výkonný switch, který nabízí 48 portů RJ-45 autosensing 10/100/1000 Mbps. Dva porty jsou SFP+ 10GbE a dva jsou 10GBASE-T.
Technické specifikace
- Dimenze: 350.5(d) x 442.5(w) x 43.95(h) mm
- Hmotnost: 4.4 kg
- CPU: Single-Core ARM v7 Cortex-A9 @800MHz
- Latence: 100 Mb - < 4.4 uSec, 1000 Mb - < 2.2 uSec, 10000 Mb - < 1.1 uSec
- Průchodnost: 131 Mpps
- Kapacita: 176 Gbps
- Velikost tabulky směrování: 32 IPv4/IPv6
- Velikost MAC adresáře: 16,000 záznamů
Spolehlivost a provozní podmínky
- MTBF: 109.4 let
- Provozní teplota: 0-40°C, do výšky 10,000 ft
- Provozní vlhkost: 15% to 95% @ 40°C non-condensing
- Neoperační teplota: -40°C to 70°C do výšky 15,000 ft
Elektrické charakteristiky
- Frekvence: 50Hz/60Hz
- AC napětí: 100-127VAC / 200-240VAC
- Proud: 1.1A/0.4A
- Maximální výkon: 100-127V: 110W, 200-220V: 120W
- Napájení: Interní zdroj
Bezpečnost a emise
Aruba Instant On 1960 splňuje bezpečnostní standardy EN/IEC 60950-1:2006 + A11:2009 + A1:2010 + A12:2011 + A2:2013 a EN/IEC 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed. Emission standardy EN 55032:2015/CISPR 32, Class A a FCC CFR 47 Part 15: 2018 Class A jsou také splněny.
Správa zařízení
Aruba Instant On Cloud, webový prohlížeč, SNMP Manager.
Montáž
Montáž je možná v EIA-standard 19 in. telco racku nebo zařízení. 2-post rack kit je součástí balení. Podporuje také montáž na stůl, na stěnu s porty směřujícími nahoru nebo dolů a pod stůl pomocí dodaných držáků.
Transceivery
Výrobek je kompatibilní s transceivery Aruba Instant On 1G SFP LC SX 500m OM2 MMF Transceiver (R9D16A), Aruba 1G SFP LC LX 10km SMF Transceiver (J4859D), Aruba 1G SFP RJ45 T 100m Cat5e Transceiver (J8177D), Aruba Instant On 10G SFP+ LC SR 300m OM3 MMF Transceiver (R9D18A), Aruba 10G SFP+ LC LR 10km SMF Transceiver (J9151E), Aruba 10G SFP+ to SFP+ 1m DAC (J9281D), Aruba 10G SFP+ to SFP+ 3m DAC (J9283D).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.