Delock Aktivní kabel HDMI4K 60 Hz 20 m
3 191 Kč
2 847 Kč
2 353 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tento kabel HDMI znacky Delock lze používat k pripojování zarízení s rozhraním HDMI, jako napríklad televizoru, prehrávacu Blu-Ray, monitoru nebo projektoru. Díky podpore maximální prenosové šírky 18 Gbps lze obsah prehrávat s rozlišením až 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 60 Hz). Rozlišení Ultra HD 4K bez ztráty kvality Integrovaná cipová sada Redmere umožnuje prenos video a audio signálu na velkou vzdálenost bez ztráty kvality. To ciní tento kabel dokonalým k použití napríklad ve velkých konferencních místnostech. Specifikace • Konektor: 1 x HDMI-A samec > 1 x HDMI-A samec • Chipset: Redmere 8181 • High Speed HDMI with Ethernet (HEC) specifikace • Prurez kabelu: 24 AWG • Prumer kabelu: cca. 9 mm • Kabel – kroucená dvoulinka • Medené vodice • Pozlacené kontakty • Trojite stínený kabel • Prenos audio a video signálu • Rychlost prenosu dat až 18 Gbps • Rozlišení až 3840 x 2160 @ 60 Hz (v závislosti na systému a pripojeném hardware) • 3D podpora: až do 1920 x 1080 @ 60 Hz; 3840 x 2160 @ 30 Hz (v závislosti na systému a pripojeném hardware) • Podporuje pomer stran cinema 21:9 • Podporuje prenos 2 video kanálu soucasne k zobrazení pro 2 diváky na jednom displeji • Podporuje vzorkování barev ve formátu 4:2:0 (puvodní formát disku Blu-Ray, DVD a TV) • Obsahuje Audio Return Channel (ARC) • Až 32 audio kanálu pro reproduktory • Audio vzorkovací frekvence až do 1536 kHz • Podporuje prenos až 4 audio kanálu soucasne • Podporuje dynamické nastavení synchronizace zpoždení audio / video • Podporuje HDR • Podporuje HDCP 1.4 a 2.2 • Podporuje rídící povely CEC 2.0 • Vyhovuje Dolby® TrueHD a DTS-HD Master Audio™ • Barva: cerná • Délka kabelu: cca. 20 m Systémové požadavky • Volní rozhraní HDMI-A Obsah balení • HDMI kabel Balení • Kartonová krabiceParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.