Xiaomi Outdoor Camera AW300
1 299 Kč
1 054 Kč
871 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Outdoor Camera AW300 Venkovní zabezpečení Venkovní zabezpečovací systém, se kterým jste v bezpečí 24/7 Rozlišení Ultra HD 2K (3 megapixely) • Snímač CMOS Ultra HD s rozlišením 3 megapixely a objektivem se světelností F2,0 pro více detailních záběrů. • Spolehlivé nepřetržité monitorování 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a za každého počasí. Inteligentní barevné noční vidění • Režim IR nočního vidění: 2 x 840nm vestavěné IR LED diody pro infračervené noční vidění s dosahem 7 metrů. • Režim bodového světla: 2 x bílá LED dioda, která se automaticky aktivuje při detekci osoby. Detekce osob pomocí umělé inteligence • Inteligentní algoritmus umělé inteligence, který přesně rozpozná tvary lidského těla a vygeneruje příslušné upozornění na základě nastavení uživatele (umožňuje barevné noční vidění / upozornění v aplikaci / zvukové a světelné upozornění). Zvuková a světelná výstraha • Bodové světlo a hlasitý reproduktor mohou odradit nezvané hosty. • V případě potřeby si nastavte požadovaný zvuk oznámení, hlasitost reproduktoru a režim bodového osvětlení. • Kamera má funkci vítání hostů, můžete si nastavit požadovaný pozdrav; například "Dobrý den, Vítejte". Funkce virtuální zdi • Vyberte si oblast, kterou chcete monitorovat (např. garáž a pokladnu), a zapněte vhodné výstrahy na základě vašeho nastavení (mobilní/zvukové upozornění). Obousměrný interkom s dosahem až 7 metrů • Díky výkonnému reproduktoru a mikrofonu dosahuje venkovní kamera AW300 hlasitého a jasného snímání na vzdálenost 7 metrů. • Přehrávání záznamu z kamery na chytrém reproduktoru s obrazovkou, Mi Smart Clock (kompatibilní s hlasovým hostováním Google a Alexa) pro zobrazení obrazovky monitoringu. Spolupráce s Google a Alexou • Přehrávání záznamu z kamery na chytrém reproduktoru s obrazovkou. Odolnost proti prachu a vodě IP66 • Odolnost proti prachu a vodě IP66 pro stabilní provoz ve venkovním prostředí. • Pracovní teplota -30 °C ~ 60 °C, zajišťuje vám spolehlivou ochranu za každého počasí. Specifikace: Název: Xiaomi Outdoor Camera AW300 Jmenovitý příkon: 12 V 1 A Rozměry: 173x70x75 mm Čistá hmotnost: 249 g Zorné pole (FoV): 101.7° Rozlišení: 2304x1296 Clona: F2.0 Video kodek: H.265 Světlo nočního vidění: Dvě infračervená světla 850nm, dvě bodová světla LED Pracovní teplota kamery: -30°C až 60°C Bezdrátová oknektivita: Wi-Fi IEEE 802 11b/g/n 2 4 GHz Úložiště: MicroSD karta (podpora od 32 GB do 256 GB) / cloudové úložištěParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.