CORSAIR herní bezdrátový headset Void ELITE Carbon
3 088 Kč
2 552 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ponořte se do akce s CORSAIR VOID RGB ELITE Wireless, který se může pochlubit na míru vyladěnými 50mm neodymovými zvukovými měniči, pohodlnou síťovinou z mikrovlákna s náušníky z paměťové pěny a bezdrátovým připojením 2,4 GHz. Navrženo pro trvalé pohodlí během dlouhých herních setkání s prodyšnou síťovinou z mikrovlákna a plyšovými náušníky z paměťové pěny. Poslechněte si vše v prostorovém zvuku 7.1 od nejlehčích kroků až po nejhlasitější exploze díky prémiovým, na míru vyladěným 50 mm neodymovým měničům s vysokou hustotou neodymu s rozšířeným frekvenčním rozsahem 20 Hz-30 000 Hz. Hrajte se svobodou až 40 stop bezdrátového dosahu a až 16 hodin výdrže baterie. Software CORSAIR iCUE umožňuje přesné ovládání náhlavní soupravy s přednastavenými zvukovými profily, vlastním nastavením ekvalizéru, pohlcujícím prostorovým zvukem 7.1 a ovládáním vedlejších tónů. Přizpůsobte si osvětlení RGB na každém náušníku prakticky neomezenými možnostmi barev a dynamickými efekty. Synchronizujte své osvětlení s kompatibilními periferiemi CORSAIR. Technické parametry *Typ náhlavní soupravy: Bezdrátová *Připojení: Bezdrátový USB-A dongle *Prostorový zvuk: 7.1 *Sklápěcí mikrofon: Ano *Dobíjecí baterie: Ano *Frekvenční odezva: 20 Hz - 30 kHz *Životnost baterie: Až 16 hodin *Citlivost: 116 dB (+/- 3dB) *Bezdrátový dosah: Až 40 stop *Impedance: 32 ohmů @ 2,5 kHz *Ovladače náhlavní soupravy: 50 mm *Impedance mikrofonu: 2 kOhm *Typ mikrofonu: Všesměrový *Frekvenční odezva mikrofonu: 100 Hz až 10 kHz *Citlivost mikrofonu: -42 dB (+/- 2 dB) *Platforma: PC, PS4, PS5 *Barva: Carbon *Hmotnost: 400 g *Osvětlení: RGBParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.