Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg

- 6%

ilustrační foto

Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Vogel\'s TVM 1603, fixní TV držák pro obrazovky 40-100", 75 kg
Obj. číslo
AH9870075997
OEM
TVM 1603
Výrobce
Vogel's
Věrnostní body: 59
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 263 Kč

1 185 Kč

979 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 185 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 185 Kč

1 263 Kč

979 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Klíčové vlastnosti:
  • Minimální vzdálenost od stěny - jen 2,2 cm
  • SoftLock™- snadné zajištění vaší TV
  • Vodováha součástí držáku
  • Snadná instalace s aplikací DrillRight™ AR App - vyznačení všech otvorů pro montáž držáku v požadované poloze TV na stěně
  • Hmoždinky Fischer® DuoPower Nástěnný držák pro televizor s úhlopříčkou 40-100 palců Připevnit televizor na zeď snadno a rychle? Tento bezproblémový nástěnný držák televizoru z řady QUICK Fixed je dokonalým řešením. Držák je vhodný pro televizory s úhlopříčkou od 19 do 50 palců a hmotností do 30 kg. Mezi TV a stěnou je vzdálenost pouhých 2,2 cm. Tento držák nelze otáčet ani naklápět. Je proto ideální pro situace, kdy Rychlá a snadná instalace Nástěnné držáky televizorů QUICK jsou navrženy tak, aby montáž televizoru na stěnu byla rychlá a snadná. Instalace pevného nástěnného držáku televizoru QUICK nezabere více než 20 minut. Díky jedinečnému systému EasyFIX™ jste hotovi ve třech jednoduchých krocích. Každý krok je srozumitelně vysvětlen v průvodci rychlou instalací. Pokud byste si raději prohlédli podrobný návod nebo instalační video, můžete tak snadno učinit online. Kromě stručného průvodce instalací balení obsahuje také vrtací šablonu, šrouby a zástrčky Fischer® DuoPower. To znamená, že se můžete ihned pustit do práce. S bezplatnou aplikací DrillRight™ AR si snadno vyznačíte první vrtací otvor na stěně. Pak stačí jen přiložit vrtací šablonu. Praktické také je, že váš nástěnný držák televizoru QUICK Fixed má zabudovanou vodováhu. Montáž televizoru do perfektní roviny je proto velmi snadná. Bezpečná volba S nástěnným držákem televizoru QUICK volíte nejen pohodlí, ale také bezpečnost. Nástěnné držáky televizorů QUICK jsou vybaveny jedinečným systémem SoftLock™, díky kterému je televizor bezpečně zajištěn. Všechny nástěnné držáky televizorů Vogel jsou navíc certifikovány TÜV. Každý výrobek je testován na trojnásobek své maximální nosnosti. Na nástěnný držák televizoru QUICK se vztahuje pětiletá záruka. Kompletní montážní pokyny DrillRight™ AR aplikace pro Android DrillRight™ AR aplikace pro iOS
  • Parametry

    Druh zboží
    Rozměr VESA uchycení
    Montáž na stěnu
    Určení držáku
    Nosnost držáku přesná (kg)
    Nosnost držáku (kg)
    VESA standard
    Počet monitorů k uchycení

    Poradna

    Nejčastější dotazy

    Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

    Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

    Je možné zboží vyzvednout osobně?

    Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

    Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

    Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

    Mohu zaplatit přepravci kartou?

    Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

    Co jsou to věrnostní body?

    Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

    Musím se při nákupu registrovat?

    Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

    Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

    Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

    Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

    Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

    Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

    Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

    Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

    Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

    Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

    Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

    Co znamená platba online platební kartou?

    Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

    Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

    Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

    U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

    Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

    Rádce
    pro výběr
    Výdejní místa. Až 28773 odběrných míst.
    Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
    U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
    Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

    Zákazníci nás chválí

    95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.