LG S65Q Soundbar s bezdrátovým subwooferem

- 7%

ilustrační foto

LG S65Q Soundbar s bezdrátovým subwooferem
Obj. číslo
AG432762
OEM
S65Q
Výrobce
LG
Věrnostní body: 372
0 hodnocení
Skladem 9 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

7 990 Kč

7 443 Kč

6 151 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 7 443 Kč
Skladem 9 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

7 443 Kč

7 990 Kč

6 151 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Celkový hudební výkon 420 W Hudební výkon - subwoofer 200 W Systém reproduktorů 3.1k Celkový počet reproduktorů 6 Impedance - hlavní jednotka / subwoofer 4ohm / 3ohm Ovládání pomocí aplikace - Android / iOS Ano / Ano Ovládání pomocí dálkového ovladače TV (hlasitost, mute) Ano Zvuková synchronizace - optika Ano Zvuková synchronizace - Bluetooth (LG TV) Ano Automatické zapnutí / vypnutí - optika Ano Automatické zapnutí / vypnutí - Bluetooth Ano SIMPLINK Ano Audio Return Channel (ARC) Ano Audio Return Channel (eARC) Ne Ovládání hlasitosti pro subwoofer Ano USB host Ano Podporuje službu Alexa (ovládaný) Ne Podporuje službu Google Assistant (ovládaný) Ne Chromecast Ne AirPlay 2 Ne Možnost připojení zadní bezdrátové sady reproduktorů Ne Hi-res audio Ano (24bit / 96 kHz) Zvukový efekt - AI Sound Pro Ano Zvukový efekt - Standard Ano Zvukový efekt - Music Ano (Meridian) Zvukový efekt - Bass Blast Ano Zvukový efekt - Cinema Ano Zvukový efekt - Dolby Atmos Ne Zvukový efekt - DTS:X Ne Zvukový efekt - DTS Virtual:X Ano Zvukový efekt - IMAX Enhanced Ne Zvukový efekt - uživatelský EQ Ano (app) Noční režim Ano (app) Automatická úprava hlasitosti Ano (app) Dolby Atmos Ne Dolby TrueHD Ne Dolby Digital Plus Ne Dolby Digital Ano DTS Digital Surround Ano DTS-HD Master Audio Ne DTS-HD High Resolution Ne DTS X Ne AAC / AAC+ Ano / Ne Bluetooth codec - SBC / AAC Ano / Ano FLAC Ano (USB) OGG Ano (USB) WAV Ano (USB) MP3 Ano (USB) WMA Ano (USB) Optický Ano HDMI vstup / výstup Ano 1x / Ano 1x(HDCP 2.3) USB Ano Bluetooth Ano (ver. 4.2) LAN / WiFi Ne / Ne Vstup AUX (?3.5) Ne Vstup cinch Ne FM rádio Ne Uživatelský manuál Ano Dálkový ovladač Ano Baterie k dálkovému ovladači Ano (2x AAA) Nástěnný držák Ano Rozměry - hlavní jednotka (Ś x V x H), mm 1000 x 63 x 105 Rozměry - subwoofer (Ś x V x H), mm 171 x 390 x 261 Zadní reproduktory - Rozměry balení (Š × V × D), mm 1071 x 465 x 247 Hmotnost (čistá/balení), kg 8,2 / 12,4 Vhodný pro TV o velikosti 49" a větší Spotřeba energie (W) - hlavní jednotka 38 W Spotřeba energie v pohotovostním režimu (W) - hlavní jednotka 0,5 W Spotřeba energie (W) - zadní reproduktory - Spotřeba energie v pohotovostním režimu (W) - zadní reproduktory - Spotřeba energie (W) - subwoofer 33 W Spotřeba energie v pohotovostním režimu (W) - hlavní jednotka 0,5 W

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29079 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.