Koloběžka MTR VENETO s předním/zadním odpružením, 200 mm
3 190 Kč
2 799 Kč
2 313 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Koloběžka MTR CITY VENICE s předním i zadním odpružením a kolečky 200 mm
- Pokud se chcete projet do školy/práce, nebo jen tak trochu vyjet na rekreační jízdu, je tato koloběžka právě pro vás!
- Potěší nejen starší děti, ale i dospělé.
- Koloběžka byla vyrobena z kvalitního hliníku, díky čemuž se vyznačuje dlouhou životností a lehkostí.
- Všechny spojovací a zajišťovací šrouby jsou vyrobeny z oceli, což zaručuje pevnost spojů a svárů.
- Řídítka jsou vybavena gumovými držadly, které zajišťují pevné uchopení.
- Třístupňové nastavení výšky řídítek umožní jízdu i vysokým lidem.
- Kromě toho jsou řídítka vybavena i hliníkovou svorkou, která poskytuje ještě lepší uchopení a zaručuje stabilitu.
- Velká, ale nízká platforma usnadňuje vyvážení, takže začátečníci se budou cítit sebejistěji.
- Obrovská kola a vysoce kvalitní ložiska zvyšují stabilitu, plynulost a bezpečnost jízdy.
- Díky zabudování dvou tlumičů, které zvyšují pohodlí při jízdě po nerovném terénu se Vám bude na koloběžce jezdit velmi snadno.
- Kromě toho je vozidlo vybaveno blatníky, které chrání před stříkanci, pokud vás překvapí déšť a zadní část se používá také jako brzda.
- Díky skládací konstrukci lze koloběžku snadno a rychle složit. Můžete jí snadno přesunout nebo uschovat do kufru auta.
- Jedinečný design a kvalitní zpracování uspokojí i ty nejnáročnější uživatele.
Parametry
- Materiál koloběžky: Hliník, ocel
- Kola: PU
- Průměr kola: 20 cm
- Ložiska: ABEC 7
- Úchopy: Guma
- Průměr řídítek: 4 cm
- Šířka řídítek: 37 cm
- Rozměry plošiny: 47 x 13,5 cm
- Výška: Nastavitelná, 3 úrovně
- Maximální výška (od podlahy): 101 cm
- Maximální výška (od plošiny): 92 cm
- Hmotnost: 5,6 kg netto
- Hmotnost balení: 6,4 kg
- Maximální hmotnost uživatele: 100 kg
- Rozměry balení: 84 x 32 x 14 cm
- Brzda: nášlapná (na zadním kole s odrazkou)
- Tlumiče: Přední a zadní kola
- Výrobek splňuje evropskou normu: EN 14619
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.