NOCTUA NH-D15 chromax.black - chladič procesoru
3 597 Kč
3 223 Kč
2 664 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NOCTUA NH-D15 chromax.black - chladič procesoru
EAN: 9010018000184
Přehled
NOCTUA NH-D15 chromax.black je elegantní, celočerný chladič procesoru. Je to vylepšená verze světově oceňovaného modelu NH-D15.
Výkonnost
Tento chladič je vybaven dvojitým heatsinkem a větráky NF-A15 PWM. Dokáže konkurovat i All-in-One vodnímu chlazení a udržet hluk na uzdě.
Design
Kompletně černý design, včetně heatsinku, dodává modelu uhlazený a elegantní vzhled.
Instalace
Instalace je snadná díky známému SecuFirm2™ multi.socket systému a teplovodivé pastě NT-H1 od Noctuy.
Kompatibilita
- Intel LGA2066, LGA2011-0 & LGA2011-3 (Square ILM), LGA1156, LGA1155, LGA1151, LGA1150, LGA1200, LGA1700
- AMD AM2, AM2+, AM3, AM3+, FM1, FM2, FM2+ (backplate required), AM4
Větrák Noctua NF-A15 HS-PWM
Součástí balení je špičkový a ultratichý větrák Noctua NF-A15 HS-PWM s 1200 ot/min. Optimalizovaná geometrie a povrch 9ti lopatek zaručí mimořádný statický tlak pro velmi výkonné chlazení.
Specifikace větráku
- Model: Noctua NF-A15 HS-PWM chromax.black
- Bearing: SSO2
- Max. Rotational Speed (+/- 10%): 1500 RPM
- Max. Rotational Speed with L.N.A. (+/- 10%): 1200 RPM
- Min. Rotational Speed (PWM, +/-20%): 300 RPM
- Max. Airflow: 140,2 m3/h
- Max. Airflow with L.N.A.: 115,5 m3/h
- Max. Acoustical Noise: 24,6 dB(A)
- Max. Acoustical Noise with L.N.A.: 19,2 dB(A)
- Input Power: 1,56 W
- Voltage Range: 12 V
- MTBF: > 150.000 h
Specifikace chladiče
- Výška (bez větráku): 160 mm
- Šířka (bez větráku): 150 mm
- Hloubka (bez větráku): 135 mm
- Výška (s větrákem): 165 mm
- Šířka (s větrákem): 150 mm
- Hloubka (s větrákem): 161 mm
- Váha (bez větráku): 980 g
- Váha (s větrákem): 1320 g
- Materiál: Měď (základ a heatpipes), aluminium (chladící žebra), svářené spoje & niklové plátování
Obsah balení
- Črná DH-15 heatsink
- 2x NF-A15 HS-PWM chromax.black premium fan
- 2x Low-Noise Adaptor (L.N.A.)
- 4-pin PWM Y-cable
- NT-H1 high-grade thermal compound
- Černý SecuFirm2™ Mounting Kit
- Noctua Metal Case-Badge
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.