Shokz OpenRun PRO Bluetooth sluchátka před uši, růžová

ilustrační foto

Shokz OpenRun PRO Bluetooth sluchátka před uši, růžová
Obj. číslo
AH95895848172
OEM
S810PK
Věrnostní body: 244
0 hodnocení
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

4 885 Kč

4 037 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 4 885 Kč
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

4 885 Kč

4 037 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Buďte otevření posouvání svých limitů. Představujeme OpenRun Pro, naše nejšpičkovější sportovní sluchátka, které jsou připraveny předefinovat vše, co jste věděli o poslechu hudby s open-ear. Vylepšená technologie včetně vylepšených basů, 10 hodinová výdrž baterie a funkce rychlého nabíjení. Náše nová vlajková loď sportovních sluchátek obsahuje nejnovější 9 generaci bone conduction. Open-Ear Comfort Díky naší patentované technologii bone conduction s otevřeným designem, vám Shokz OpenRun zajistí celodenní pohodlí i pro intenzivní cvičení. Technologie Shokz TurboPitchTM pro vylepšené basy Hudba vás má přimět k pohybu. OpenRun Pro to udělá maximum. Výjimečná kvalita zvuku s nejnovější 9th generací technologie Bone conduction, pojmenovanou Shokz TurboPitchTM poskytuje ostré a čisté zvuky středního až vysokofrekvenčního pásma a také poskytuje neuvěřitelné dynamické basy. Uvnitř jsou umístěny dvě jednotky CoreCushion (zvýrazňovače basů). Secure Fit Titanový rám zajišťuje bezpečnost a zůstane sedět přesně na svém místě během jakéhokoli tréninku nebo běhu. 10 hodin hudby a hovorů OpenRun Pro zajistí hudbu a volání až po dobu 10 hodi, to je dost i na ten nejdelší trénink. IP55 Voděodolný Díky IP55, které odolá prachu, vlhkosti a potu jsou OpenRun Pro dostatečně odolné i pro jízdu, nebo cvičení v dešti. Dual Noise-Canceling Microphone Duální mikrofon s potlačením šumu vám umožní telefonovat kdekoliv, bez ohledu na to, kde cvičíte. Rychlé nabíjení Funkce OpenRun Pro Quick Charge nabízí rychlé nabíjení, kdy běhěm pouhých 5minut získáte až 1,5hodiny přehrávání. 20minutové nabíjení = 0%-60% plné baterie 30minutové nabíjení = 0%-90% plné baterie 1hodinové nabíjení = 0%-100% Uživatelsky přívětivý redesign OpenRun Pro má zvětšený tvar tlačítka pro ještě jednodušší ovládání a také nový nabíjecí port, který je lépe umístěný pro snadnější přístup k nabíjení. Aplikace Shokz* Potřebujete pomoc, jak začít s OpenRun Pro? my jsme na to mám aplikaci. Nová aplikace Shokz je nyní k dispozici v Google Play a Apple App Store. Aplikace vám pomůže s používáním OpenRun Pro, nabídne snadné párování (Bluetooth 5.0), vícebodové párování, přizpůsobení poslechu a uživatelské tipy. Můžete si také přizpůsbit poslechový zážitek výběrem ze dvou EQ (Standard nebo Vocal Booster). *Pouze pro omezené oblasti, další informace najdete ZDE TECHNICKÁ SPECIFIKACE Typ reproduktoru: Bone conduction Frekvenční odezva: 20Hz~20KHz Citlivost: 105 ± 3dB Mikrofon: -38dB ± 3dB Verze Bluetooth®: Bluetooth® v5.1 Kompatibilní profily: A2DP, AVRCP, HSP, HFP Nabíjecí napětí: 5,0V±5% Impedance reproduktoru: 8,5 ohm ± 20 % Frekvenční pásmo: 2400-2483,5MHz Bezdrátový dosah: 33 stop (10 m) Baterie: Li-Polymerová baterie 140 mAh Nepřetržité přehrávání: až 10 hodin Pohotovostní doba: až 10 dní Doba nabíjení: 1h Rychlé nabíjení: Ano za pouhých 5minut nabíjení vydrží 1,5 hodiny používání Hmotnost: 29g Maximální RF výstupní výkon: 3dBm Odolnost: I55 Potu odolné Generace: 9th gen. of Bone Conduction Kvalita zvuku: Technologie Shokz TurboPitch™ pro vylepšené basy Nabíjení: Magnetická indukce Rozměry a hmotnost balení: 13,5 x 6,86 x 16,9 cm / 0,38kg OBSAH BALENÍ Sluchátka Shokz OpenRun PRO Magnetický nabíjecí kabel Obal

Parametry

Druh zboží
Typ sluchátek
Mikrofon
Barva
Napájecí konektor
Citlivost
Frekvenční rozsah [Hz]
Hmotnost [g]
Typ bezdrátového připojení
Účel
Výdrž baterie (u bezdrátových)
Noise canceling (okolní hluk)
Bezdrátové sluchátka

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.