TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touch - odvlhčovač vzduchu
7 070 Kč
5 339 Kč
4 413 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touch
Odvlhčovač vzduchu, který slouží i jako čistička vzduchu.
Zbavte se vlhkých zdí, plísně a zatuchlého vzduchu.
Funkce a výhody
- Kondenzace až 12 l vody za den.
- Ovládání pomocí dotykového displeje.
- Přesunutí je snadné díky kolečkům.
- Automatické vypnutí při plném zásobníku.
- Disponuje hadičkou na odvod vody.
- Může být v provozu nepřetržitě.
- Časovač a noční režim pro pohodlné použití.
Čistá a zdravá domácnost
Odvlhčovač odstraní až 12 l vody za den.
Zlepšuje kvalitu vzduchu tím, že eliminuje viry a bakterie.
Odvlhčovač může být v provozu nepřetržitě, připojíte-li hadičku na odvod vody.
Chytré režimy
- Časovač nastavitelný na dotykovém displeji.
- Noční režim pro tišší provoz.
- Speciální režim pro sušení prádla.
Snadné ovládání a manipulace
- Intuitivní ovládání pomocí dotykového displeje.
- Monitorování hodnot vlhkosti vzduchu.
- Snadné přesunutí díky integrovaným kolečkům.
- Čistý a zajímavý design.
Parametry TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touch
- Výkon odvlhčování: 12 l/den
- Kapacita zásobníku: 2,5 l
- Doporučená velikost místnosti: 45 m2
- Příkon: 210 W
- Hlučnost: 37 dB
- Časovač: 1 - 24 h
- Provozní teplota: 5 °C - 35 °C
- Typ ekologického chladiva: R290
- Ukazatel vlhkosti: Ano
- Nastavení vlhkosti: Ano - 30-80 %
- Počet režimů ventilátorů: 2 (pomalý/rychlý)
- Automatický režim: Ano
- Režim spánku: Ano
- Režim sušení prádla: Ano
- Systém proti zamrznutí (Anti-frost): Ano
- Indikace plného zásobníku: Ano
- Automatické vypnutí: Ano
- Čištění vzduchu: Ano
- Hadice pro kontinuální odvod vody: Ano
- Kolečka: Ano
- Rozměry: 250×250×460 mm
- Váha: 11 kg
- Délka napájecího kabelu: 1,8 m
Obsah balení
- 1× TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touch
- 1× vypouštěcí hadice
- 1× manuál
- 1× bezpečnostní instrukce
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.