TP-Link Easy Smart switch TL-SG105MPE (5xGbE, 4xPoE+, 120W, fanless)
2 620 Kč
2 277 Kč
1 882 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link TL-SG105MPE: Gigabitový Easy Smart Switch
TP-Link TL-SG105MPE je gigabitový Easy Smart Switch s 5 porty RJ45 o rychlosti 10/100/1 000 Mbit/s.
4 porty PoE+
Switch je vybaven čtyřmi porty 802.3af/at PoE+ s výkonem až 30 W pro každý port.
Napájení PoE
Podporuje napájení PoE s celkovým výkonem až 120 W ze všech portů PoE.
Funkce
Switch poskytuje monitorování sítě, řízení provozu podle priorit, funkce VLAN a automatické obnovení PoE.
Webové uživatelské rozhraní a konfigurační nástroj Easy Smart
Tyto nástroje zjednodušují nastavení.
Konstrukce bez ventilátoru
Switch má konstrukci bez ventilátoru, což snižuje spotřebu energie a eliminuje provozní hlučnost.
Technické specifikace
Hardware
- Standardy a protokoly: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p, IEEE 802.3at
- Rozhraní: Pět 10/100/1000Mbps RJ45 portů AUTO Negotiation/AUTO MDI/MDIX
- Síťová média: 10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T
- Ventilátor: Bez ventilátoru
- Napájení: Externí napájecí adaptér (Výstup: 53.5 VDC / 2.43 A)
- PoE porty (RJ45): Standard: 802.3 af/at compliant PoE Ports: Port 1- Port 4 PoE Power Budget: 120 W
- Rozměry (Š x D x V): 3.9 × 3.9 × 1.0 in (99.8 × 98 × 25 mm)
Výkon
- Přepínací kapacita: 10 Gbps
- Rychlost předávání paketů: 7.44 Mpps
- Tabulka MAC adres: 2 K
- Buffer pro pakety: 1 Mb
- Jumbo Frame: 16 KB
Software
- Kvalita služby: Podpora Port-Based/802.1p/DSCP priority, podpora 4 prioritních front, omezení rychlosti, kontrola bouře
- L2 Funkce: IGMP Snooping V1/V2/V3, Statická linka Agregace, Zrcadlení portů, Diagnostika kabelů, Prevence smyčky, PoE Auto Obnovení, Extend Mode
- VLAN: Podpora až 32 VLANů současně (z 4K VLAN IDů) MTU/Port/Tag VLAN
- Správa: Webové GUI, Easy Smart Configuration Utility
- Přenosová metoda: Store-And-Forward
Ostatní
- Certifikace: FCC, CE, RoHS
- Obsah balení: TL-SG105MPE, Napájecí adaptér, Instalační průvodce, Gumové nožičky
- Systémové požadavky: Microsoft Windows pro provoz Utility
- Prostředí: Provozní teplota: 0°C~40°C (32°F~104°F), Skladovací teplota: -40°C~70°C (-40°F~158°F), Provozní vlhkost: 10%~90%RH non-condensing, Skladovací vlhkost: 5%~95%RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.