Cooler Master chladič Hyper 212 RGB Black Edition LGA1700, AM5
1 566 Kč
1 323 Kč
1 093 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master chladič Hyper 212 RGB Black Edition LGA1700
Chladič Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition je vynikající volbou pro ty, kteří hledají vysoký výkon a skvělý estetický dojem.
Design a konstrukce
Černý eloxovaný hliníkový kryt a niklové rebra dodávají tomuto modelu prvotřídní estetický vzhled. Rebra jsou navržena tak, aby minimalizovala odpor a umožnila optimální průtok vzduchu.
Výkon a technologie
Chladič využívá technologii přímého kontaktu a čtyři tepelné trubice pro efektivní odvod tepla. Tato technologie zajišťuje vysokou účinnost chlazení, která je srovnatelná s modelem Hyper 212 EVO.
Ventilátor SF120R RGB
Model je vybaven univerzálním ventilátorem SF120R RGB, který lze nastavit pro maximální chlazení nebo tichý provoz. Ventilátor je certifikován pro synchronizaci s softwarem RGB nebo fyzickým ovladačem.
Instalace a kompatibilita
Chladič je dodáván s univerzálními montážními sadami, včetně kompatibility s LGA 1700, což usnadňuje instalaci. Je také kompatibilní s paměťovými moduly do výšky až 40 mm.
Technické specifikace
- Barva: Černá
- CPU Socket: Intel LGA 1700 / 1200 / 2066 / 2011-v3 / 2011 / 1156 / 1155 / 1151 / 1150 / 1366AMD AM4 / AM3+ / AM3 / AM2+ / AM2 / FM2+ / FM2 / FM1
- Rozměry: 120 x 79.6 x 158.8 mm
- Materiál: 4 tepelné trubice / přímý kontakt / hliníkové lamely
- Ventilátor: SF120R RGB
- Otáčky: 650 ~ 2000 RPM ± 10%
- Přítok vzduchu: 59 CFM (max.)
- Hlučnost: 8 ~ 30 dB(A)
- Tlak: 2.1 mmH2O
- MTTF: >160 000 hodin
- Napájení: 4-pin (PWM)
- Napětí: 12 VDC
- Proud: 0.16 A
- Bezpečnostní proud: 0.37 A
- Spotřeba: 1.92 W
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.