MOBVOI TicKasa ANC
2 174 Kč
1 929 Kč
1 594 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MOBVOI TicKasa ANC
Obklopte se zvukem
Bezdrátová sluchátka TicKasa ANC potěší kvalitou zvuku a potlačením hluku.
S pěti zabudovanými mikrofony jsou ideální pro cestování.
Špičková kvalita zvuku
Sluchátka TicKasa ANC poskytnou hluboký, silný a pohlcující zvuk při jakékoli hlasitosti.
Až 30 hodin poslechu
Užijte si až 30 hodin poslechu s baterií o kapacitě 800 mAh.
Stabilní spojení
Technologie cVc ™ filtruje hluk pozadí pro jasný hlas.
Bluetooth 5.0 zajišťuje stabilní připojení na vzdálenost až 15 metrů.
Klíčové prvky designu
- Aktivní potlačení hluku s 5 mikrofony
- Audio kodeky aptX™, aptX HD™, AAC
- Podpora CVC HD pro hovory bez hluku
- Bluetooth 5.0 pro stabilní signál
- Baterie 800 mAh pro až 30 hodin přehrávání
- Ergonomický design pro pohodlné nošení
Specifikace
- Váha: 292 g
- Rozměry: 19,3 × 18,1 × 7,7 cm
- Chipset: QCC3031+ADI1787
- Audio Codec: aptX™, aptX HD™, AAC
- Ovládání: Tlačítka
- CVC: CVC HD
- Verze BT: 5.0
- ANC (Aktivní potlačení hluku): Ano
- Hloubka potlačení hluku: -28 až -32 dB
- Kapacita baterie: 800 mAh
- Výdrž baterie: 20/30 hod. (50% hlasitost, ANC zapnuto/vypnuto)
- Nabíjecí doba: 4 hodiny
- Line in vstup: Ano
- Nabíjecí port: Micro USB
- Počet mikrofonů: 5
- Průměr reproduktorů: 40 mm
- Dosah BT: až 15 metrů
- Standby doba: 60 měsíců
Obsah balení
- TicKasa ANC
- Nabíjecí Micro USB kabel
- 3,5“ – 3,5“ kabel s mikrofonem
- Redukce do letadla
- Uživatelský manuál
- Pevné pouzdro
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.