TP-Link Easy Smart switch TL-SG116E (16xGbE, fanless)
1 999 Kč
1 697 Kč
1 402 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SG116E
16portový gigabitový Easy Smart switch pro snadné rozšíření vaší kabelové sítě.
Přednosti produktu
- 16 10/100/1000Mb/s RJ45 portů pro rychlou a efektivní práci.
- Zapoj a hraj - bez nutnosti konfigurace.
- Odolné kovové pouzdro špičkové kvality a profesionálního vzhledu.
- Inteligentní správa prostřednictvím webového uživatelského rozhraní a stažitelných nástrojů.
- Zelená technologie pro snižování spotřeby energie.
Technické specifikace
Standardy a protokoly: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p
Rozhraní: 16 10/100/1000Mbps RJ45 Ports, AUTO Negotiation/AUTO MDI/MDIX
Síťové médium: 10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T
Ventilátor: Bez ventilátoru
Napájení: Externí napájecí adaptér (Výstup: 12VDC/1.0A)
Rozměry: 11.3 × 4.4 × 1.0 in. (286 × 111.7 × 25.4 mm)
Maximální spotřeba energie: 9.19W(220V/50Hz)
Maximální odvod tepla: 31.36BTU/h
Výkon
Přepínací kapacita: 32Gbps
Rychlost předávání paketů: 23.81Mpps
Tabulka MAC adres: 8K
Buffer paměť pro pakety: 4.1Mb
Jumbo Frame: 9KB
Software
Kvalita služeb: Podpora Port-based/802.1p/DSCP priority, 4 priority queues, Rate Limit, Storm Control
L2 vlastnosti: IGMP Snooping V1/V2/V3, Static Link Aggregation, Port Mirroring, Cable Diagnostics, Loop Prevention
VLAN: Podporuje až 32 VLANů současně (z 4K VLAN ID), MTU/Port/Tag VLAN
Přenosová metoda: Store-And-Forward
Ostatní
Certifikace: FCC, CE, RoHS
Balení obsahuje: TL-SG116E, Napájecí kabel, Instalační průvodce, Gumové nožičky
Požadavky na systém: Microsoft Windows pro běh Utility
Provozní podmínky: Teplota: 0°C~40°C, Vlhkost: 10%~90% nekondenzovaná
Skladovací podmínky: Teplota: -40°C~70°C, Vlhkost: 5%~90% nekondenzovaná
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.