Tenda TEF1118P-16-150W - PoE AT Switch 135Watt, 17xRJ45 Switch s 16x 10/100 Mbps PoE, 1x Gigabit Uplink RJ45/SFP, Fanless, Kov

- 14%

ilustrační foto

Tenda TEF1118P-16-150W - PoE AT Switch 135Watt, 17xRJ45 Switch s 16x 10/100 Mbps PoE, 1x Gigabit Uplink RJ45/SFP, Fanless, Kov
Obj. číslo
AG967059
OEM
75011831
Výrobce
Tenda
Věrnostní body: 129
0 hodnocení
Skladem 1 ks, 6.5.2024 u Vás

2 999 Kč

2 588 Kč

2 139 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 588 Kč
Skladem 1 ks, 6.5.2024 u Vás

2 588 Kč

2 999 Kč

2 139 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Tenda TEF1118P-16-150W je 17ti portový PoE switch s napájením PoE af/at. 16 portů 10/100 Mb/s s PoE 802.3af/PoE 802.3at (celkem 135 W) + 1xCombo RJ45/SFP 100/1000 Mb/s pro Uplink. Rackmount 19", velikost switche 13". Ochrana proti přepětí 6 kV. Součástí balení je český, slovenský a polský manuál. Technické parametry Standarty&protokoly: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at Porty: 16x 10/100Mbps porty RJ45 auto-negace a podporou PoE IEEE802.3 at/af PoE standart, 1x Combo Uplink (1x RJ45 10/100/1000Mbps nebo 1x SFP 100/1000Mbps) Celková propustnost: 7,2Gbps Velikost tabulky MAC adresace: 4K Mód přepínání: Store-And-Forward, Cut-Throught LED Indikace: 16x RJ45 Linka/Aktivita PoE portů, 1x PoEmax - max. výkon PoE, 1x Napájení, 1x RJ45 Uplink, 1x SFP Uplink PoE napájení: Port 1 to Port 16 support standard IEEE802.3at/af power( maximum power for each port is 30W),PoE power type is end-span(1245+, 3678- line pair), totally 135 Watt for PoE Napájení: 110 až 230 V, AC Spotřeba: 8 W (bez PoE napájení), 150 W (s připojenými PoE zařízeními max. 135W) Rozměry: 294mm x 178mm x 44mm(L*W*H) Celkem max. napájení PoE: 135W Ochrana proti přepětí: 6 000 V MTBF: 100 000 hodin+ Pracovní teplota: 0oC ~ 40oC Vlhkost: 10%-90%RH (nekondenzující) Certifikace: FCC/CE/RoHS Popis produktu Tenda TEF1118P-16-150W přepíná data pomocí 17ti portů RJ45/SFP, 16 portů 10/100 Mb/s podporuje PoE802.3af/at + 1 Combo port pro Uplink (buď 1xRJ45 10/100/1000 Mb/s nebo 1xSFP 100/1000 Mb/s). Switch má ochranu proti přepětí 6kV. Podpora přepojování uzlů v módu Store-and-Forward a Cut-throught. Full-duplex kontrola toku 802.3x, half-duplex kontrola toku v režimu Back-Pressure. TEF1118P-16-150W je vhodná jak do menších a středních firem, tak i do domácností. Přepínač CCTV / Standart / VLAN / Extend mode Tenda TEF1118P-16-150W obsahuje přepínač pro výběr ze čtyř režimů: CCTV / Standart / VLAN / Extend mode. CCTV mode: Port1 až Port8 podporují QoS, je doporučeno do těchto portů Standart mode: V tomto módu pracuje jako klasický switch, veškeré porty mají auto-negaci, všechny porty spolu komunikují, Port1 až Port16 rychlost 10/100 Mb/s, Port G1 rychlost 10/100/1000 Mb/s, Port SFP1 rychlost 100/1000 Mbs. VLAN mode: V tomto módu jsou na každém PoE portu aktivní VLAN, tzn. každý z PoE portů komunikuje pouze s dvěma porty Uplink, ne s ostatními PoE porty. Zabraňuje velkému šíření broadcastů a DHCP spoofingu. Extend mode: Rychlost PoE portů Port1 až Port8 je max. 10 Mb/s, auto-negace aktivní a je navýšen dosah ke koncovému zařízení až na 250m (záleží také na koncovém zařízení, kabeláži, apod.). Ostatní porty jako v Standart mode. Možnosti napájení PoE - Power over Ethernet Napájení portů pomocí PoE 802.3af (15,4W) a 802.3at (30W). Max. celkem 135 Wattů na 16 PoE portů, využití pro venkovní i vnitřní IP kamery, Access Pointy/Routery, IP telefony, apod. Vždy celkem max. 135 W Obsah balení 1x Tenda TEF1118P-16-150W 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN) 1x Napájecí kabel 230V

Parametry

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29009 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.