CHIEFTEC zdroj Task, TPS-700S, 700W, Full Range, 80+ Bronze, retail
1 825 Kč
1 533 Kč
1 267 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CHIEFTEC zdroj Task, TPS-700S, 700W
Účinný a spolehlivý zdroj energie pro vaše zařízení.
Charakteristika
CHIEFTEC Task TPS-700S je věrný svému názvu. Zvládne jakoukoli úlohu, kterou od něj vyžadujete. S certifikovanou účinností 80PLUS Bronze a všemi moderními ochrannými a bezpečnostními prvky je tento zdroj spojením efektivity a spolehlivosti.
Specifikace
- Model: Task 700W
- Číslo produktu: TPS-700S
- EAN kód: 0753263076502
- Hmotnost (bez obalu/s obalem): 1.74 kg / 2.15 kg
- Vstup střídavého proudu: 100-240V / 10.0A
- Frekvence: 47-63 Hz
- +5V: 17A
- +3,3V: 19A
- +5V a +3,3V kombinace: 110W
- +12V1: 648W / 54A
- P.F.: >0,9
- -12V: 0,3A / 3,6W
- +5VsB: 2,5A / 12,5W
- Maximální výkon: 700W
Konektory
- 24PIN ATX: 1
- 8 PIN EPS (4+4): 1
- 8 PIN PCIe (6+2): 2
- SATA: 6
- MOLEX: 3
Délka kabelů
- 24PIN ATX: 650mm
- 8 PIN EPS (4+4): 650mm
- 8 PIN PCIe (6+2): 500/150mm
- MOLEX: 500/150/150mm
- SATA: 500/150/150mm
Funkce a bezpečnostní prvky
CHIEFTEC Task TPS-700S je vybavený všemi moderními bezpečnostními prvky pro maximální ochranu vašeho zařízení.
- ATX 12V 2.3 specifikace
- PS II form factor
- 80 PLUS® Bronze efektivita
- Rozměry: 140 mm x 150 mm x 87 mm
- Aktivní PFC (0.9)
- 120mm tichý ventilátor
- Automatická regulace otáček ventilátorů (AFC)
- Ochrana proti přetížení (OPP)
- Ochrana proti přehřátí (OTP)
- Prepěťová ochrana (OVP)
- Ochrana proti zkratu (SCP)
- Prepěťová a rozbehová ochrana (SIP)
- Podpěťová ochrana (UVP)
Záruka
Na tento produkt poskytujeme záruku 24 měsíců.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.