ZD220 TT - 203 dpi, USB, Dispenser (Peeler)

- 27%

ilustrační foto

ZD220 TT - 203 dpi, USB, Dispenser (Peeler)
Obj. číslo
AHEPP7300554
OEM
ZD22042-T1EG00EZ
Výrobce
ZEBRA
Věrnostní body: 288
0 hodnocení
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

7 909 Kč

5 769 Kč

4 768 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 5 766 Kč
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

5 769 Kč

7 909 Kč

4 768 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kompaktní stolní tiskárna Zebra ZD220 je velmi spolehlivá a má funkce, které splňují všechny základní požadavky na tiskárnu. Její konstrukce s dvojitou stěnou zajišťuje ještě větší stabilitu a robustní design. Jako nástupce populárního GC420 těží z bohaté zkušenosti, která byla začleněna během jejího vývoje. Díky tomu je ZD220 investice, která se skutečně vyplatí - ideální pro použití v dopravě, logistice, maloobchodě a zdravotnictví. ZD220 je k dispozici jako přímá termální i termotransferová tiskárna. V obou variantách vytváří rychle a spolehlivě 1D a 2D čárové kódy. Je tedy optimálně vhodná pro rozmanitý tisk štítků a účtenek, až po vstupenky, štítky a identifikační karty. Rychle tiskne rychlostí až 102 mm / s. s rozlišením tisku 203 dpi. Velká paměť 256 MB Flash a 128 MB SDRAM ZD220 umožňuje ukládat výrazně více písem, grafiky a předdefinovaných štítků. Díky USB je ZD220 snadno nainstalovatelná a okamžitě připravena k použití. Obsluha ZD220 je také velmi jednoduchá: ovládá se pomocí LED displeje a jediného tlačítka pro podávání a pauzu. Stručný přehled stavu tisku. * Termo-transférová (TT) tiskárna / 112mm / 203 DPI / Odlepovač, Přenosná tiskárna, Tisk 1D barcode, Tisk 2D barcode, Tisk účtenek - Termopapír / USB 2.0 / 1.1 Kg / Černá https://www.zebra.com/us/en/products/spec-sheets/printers/desktop/zd220.html

Parametry

Typ
Připojení
Rozlišení
Příslušenství
Prostředí
Snímač

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.