ASUS MB Sc LGA1700 PROART Z790-CREATOR WIFI, Intel Z790, 4xDDR5, 1xHDMI, WI-FI
14 110 Kč
13 382 Kč
11 060 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc LGA1700 PROART Z790-CREATOR WIFI
EAN: 4711081988984
Maximalizujte výkon procesorů Intel Core™ 13. a 12. generace s 16+1 týmovými napájecími fázemi, DDR5 a PCIe 5.0.
Design
Profesionální, elegantní a přesný design pro tvůrce obsahu všeho druhu.
Procesor
Intel Socket LGA1700 pro 13. generaci Intel Core™ procesorů a 12. generaci Intel Core™, Pentium Gold a Celeron procesorů.
Čipset
Intel Z790 Chipset.
Paměť
4 x DIMM, Max. 128GB, DDR57200(OC)/7000(OC)/6800(OC)/6600(OC)/6400(OC)/ 6200(OC)/ 6000(OC)/ 5800(OC)/ 5600/ 5400/ 5200/ 5000/ 4800MHz Non-ECC, Un-buffered Memory.
Grafika
1 x HDMI port a 2 x Intel Thunderbolt™ 4 porty podporující DisplayPort a Thunderbolt™ video výstupy.
Rozšiřující sloty
2 x PCIe 5.0 x16 sloty pro Intel 13. a 12. generaci procesorů a 1 x PCIe 4.0 x16 slot (podporuje x4 režim) pro Intel Z790 Chipset.
Úložiště
4 x M.2 sloty a 8 x SATA 6Gb/s porty pro Intel 13. a 12. generaci procesorů.
Ethernet
1 x Marvell AQtion 10Gb Ethernet a 1 x Intel 2.5Gb Ethernet.
Bezdrátové připojení a Bluetooth
Wi-Fi 6E2x2 Wi-Fi 6E (802.11 a/b/g/n/ac/ax) podporuje 2.4/5/6GHz frekvenční pásma a Bluetooth v5.3.
USB
8 x zadní USB porty a 7 x přední USB porty.
Zvuk
Realtek S1220A 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Zadní I/O porty
2 x Thunderbolt™ 4 USB Type-C porty, 6 x USB 3.2 Gen 2 porty, 2 x DisplayPort (jen vstup), 1 x HDMI port, 1 x ASUS Wi-Fi modul, 1 x Marvell AQtion 10Gb Ethernet port, 1 x Intel 2.5Gb Ethernet port, 5 x audio jacky, 1 x BIOS FlashBack™ tlačítko.
Vnitřní I/O konektory
Ventilátor a chlazení, napájení, úložiště, USB a další.
Speciální funkce
ASUS 5X PROTECTION III, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, AURA Sync.
Software
ASUS Exkluzivní software, UEFI BIOS, ASUS EZ DIY.
BIOS
256 Mb.
Správa
WOL by PME, PXE.
Operační systém
Windows 11 64-bit, Windows 10 64-bit.
Formát
ATX Form Factor 12 palců x 9.6 palců ( 30.5 cm x 24.4 cm ).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.