CARNEO Adventure HR+ 2nd gen. silver

ilustrační foto

CARNEO Adventure HR+ 2nd gen. silver
CARNEO Adventure HR+ 2nd gen. silver
CARNEO Adventure HR+ 2nd gen. silver
CARNEO Adventure HR+ 2nd gen. silver
Obj. číslo
31886161
OEM
8588009299165
Výrobce
CARNEO
Věrnostní body: 128
0 hodnocení
Skladem 5 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 574 Kč

2 127 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 573 Kč
Skladem 5 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 574 Kč

2 127 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Chytré hodinky CARNEO Adventure HR+ 2nd gen. silver

Výrobce: CARNEO

Model: Adventure HR+ 2nd gen. silver

EAN: 8588009299165

Vlastnosti a funkce

Chytré hodinky CARNEO Adventure HR+ 2. generace jsou moderní outdoorové fitness hodinky s barevným SUPER AMOLED displejem a funkcí trvalého zobrazení času.

Měří denní aktivitu, úroveň stresu a umožňují telefonovat díky vestavěnému mikrofonu a reproduktoru.

Jsou odolné proti vodě a prachu díky certifikaci IP67.

Podporují operační systémy iOS a Android a jsou kompletně v češtině.

Design a konstrukce

Hodinky mají kovové tělo s nadčasovými outdoorovými křivkami a silikonový řemínek, který lze vyměnit.

Displej je chráněný extrémně tvrdým sklem Gorilla a hodinky mají výdrž baterie až 5 dní.

Měření a sledování

Hodinky umožňují měřit srdeční tep, stres, BMI, ujetou vzdálenost a sledovat spálené kalorie nebo kvalitu spánku.

Disponují funkcí automatického měření tepové frekvence 24/7 a měření krevního tlaku a okysličení krve.

Podporují 98 sportovních režimů a umožňují telefonovat přímo z hodinek díky funkci BT volání.

Aplikace a kompatibilita

Hodinky jsou kompatibilní s aplikací CARNEO FIT, která je zdarma ke stažení z App Store nebo Google Play.

Funkce přátel pro společné sportování, porovnávání, podporu a motivaci je součástí aplikace.

Hodinky jsou kompatibilní se systémy Android a iOS a spárují se s chytrým telefonem prostřednictvím úsporné technologie Bluetooth V5.2.

Obsah balení

  • Chytré hodinky CARNEO Adventure HR+
  • Magnetický nabíjecí kabel
  • Uživatelská příručka

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Úhlopříčka displeje
Typ displeje
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Jazyk rozhraní
Kompatibilní OS
Materiál pouzdra
Materiál řemínku
Notifikace a zprávy
Senzory a Hardware
Sklíčko
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Tvar ciferníku
Vyměnitelný řemínek
Způsob ovládání
Výrobce
Barva pouzdra
Barva řemínku
Propojení s mob. telefonem
Sportovní funkce
Vodotěsnost a odolnost
*Kapacita baterie
*Hmotnost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29261 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.