VIVO V29 Lite 5G/8GB/128GB/Flare Black
8 499 Kč
5 391 Kč
4 455 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vše, co potřebuješ *64 MP OIS Anti-Shake Kamera- Jasnější a stabilnější videa a fotografie *120 Hz AMOLED zaoblený displej- Plynulý a jasný vizuální požitek z obrazovky *5000 mAh velká kapacita baterie- Super dlouhá doba používání *44W FlashCharge nabíjení- Plně nabito během obědové pauzy Operační systém: Android 13/ Funtouch OS 13 Procesor - počet jader: Qualcomm Snapdragon 695 - 8 core Procesor - frekvence: 2 × 2.2 GHz + 6 × 1.8 GHz Uživatelská paměť [GB]: 128 Velikost RAM [GB]: 8 Paměťové karty: Nepodporováno Displej - úhlopříčka [palce]: AMOLED - 6.78-palců Displej - rozlišení [pix]: 2400 × 1080 (FHD+) Dotykový displej: Kapacitní multidotykové ovládání Klávesnice: Ne Podporované sítě: *5G: NR NSA: n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78 NR SA [*5]: n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78 *4G FDD_LTE: B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B20/B28/B32 *4G TDD_LTE: B38/B39/B40/ B41(194M) *3G WCDMA: B1/B2/B4/B5/B8 *2G GSM: 850/900/1800/1900MHz GPS: Podporováno Konektivita: *Wi-Fi: 2.4 GHz, 5 GHz *Bluetooth: Bluetooth 5.1 *NFC: Podporováno *USB: USB Typ-C *USB funkce: Nabíjení, OTG, Reverzní nabíjení *FM Nepodporováno * Konektor sluchátek: Typ-C Senzory: *Akcelerometr *Snímač okolního světla *Proximity senzor *E-kompas *Senzor otisku prstů *Gyroskop Fotoaparát: Přední: *16 MP - f/2.45 Zadní: *Hlavní kamera: 64 MP, f/1.79 *Bokeh kamera: 2 MP, f/2.4 *Makro kamera: 2 MP, f/2.4 Baterie: Kapacita [mAh]: 5000 mAh (TYP) *44W FlashCharge Rozměry [mm]: 164.24 x 74.79 x 7.89 mm Hmotnost [g]: 177 g Obsah balení: *Smartphone *Nabíječka *USB kabel typu C *Ochranná fólie (aplikovaná) *Nástroj na vysouvání slotu SIM *Stručný návod k použití *Záruční list *Bezpečnostní informace o výrobku *Kryt na telefon Záruka: 24 měs.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.