Delock DisplayPort kabel 8K 60 Hz 2 m DP 8K certifikováno
388 Kč
321 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis Tento certifikovaný kabel DisplayPort od Delocku se používá pro připojení zařízení s rozhraním DisplayPort, jako jsou monitory, projektory nebo televize, k PC nebo notebooku. Podporuje maximální šířku pásma 32,4 Gb/s, obsah může být zobrazen v rozlišení 8K Ultra HD (7680 x 4320 @ 60 Hz) resp. 5K (5120 x 2880 @ 120 Hz) a 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 240 Hz). Vysoce kvalitní trojitý kabel take výrazně zlepšuje kvalitu přenosu zvuku se vzorkovací frekvencí až do 1536 kHz. Specifikace • Konektor: 1 x DisplayPort 20 pinový samec > 1 x DisplayPort 20 pinový samec • DisplayPort 1.4 specifikace • Zpětně kompatibilní s DisplayPort 1.3, 1.2 a 1.1 • DisplayPort® DP 8K certifikovaný kabel • Není zapojeno všech 20 pinů • Průřez kabelu: 34 AWG • Průměr kabelu: cca. 4,5 mm • Měděné vodiče • Trojitě stíněný kabel • Pozlacené kontakty • Přenos audio a video signálu • Rychlost přenosu dat až 32,4 Gb/s • Rozlišení až: Display s podporou DSC: 7680 x 4320 @ 60 Hz 5120 x 2880 @ 120 Hz 3840 x 2160 @ 240 Hz Display bez podpory DSC: 7680 x 4320 @ 30 Hz 5120 x 2880 @ 60 Hz 3840 x 2160 @ 120 Hz (v závislosti na systému a připojeném hardware) • Podporuje Display Stream Compression 1.2 (DSC) • Podporuje HDR • Podporuje HDCP 1.4 a 2.2 • Podporuje přenosovou rychlost HBR3 (8.1 Gb/s) • Až 32 audio kanálů pro reproduktory • Audio vzorkovací frekvence až do 1536 kHz • Podporuje vzorkování barev ve formátu 4:4:4, 4:2:2 a 4:2:0 • Barva: černá • Délka včetně konektorů cca. 2 m Systémové požadavky • Volné rozhraní DisplayPort Obsah balení • DisplayPort kabel Balení • Kartonová krabiceParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.