EOL - FireAngel NM-CO-10X-INT Detektor CO Wi-Safe 2
2 686 Kč
2 377 Kč
1 965 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
FireAngel NM-CO-10X-INT Detektor CO Wi-Safe 2
Chraňte sebe a své zdraví před nebezpečím oxidu uhelnatého (CO) s Detektorem CO FireAngel NM-CO-10X-INT.
Tento detektor nepřetržitě sleduje úroveň koncentrace CO a v případě zjištění jeho přítomnosti, vás upozorní akusticky a opticky.
Bezdrátový rádiový modul FireAngel W2
Detektor je vybaven bezdrátovým rádiovým modulem FireAngel W2, který funguje autonomně nebo v rámci bezdrátové sítě s dosahem až 200 m.
Propojení s ostatními komponenty
Do sítě lze propojit až 50 komponentů série Wi-Safe2. Pokud některý z komponentů vyhlásí poplach, vyhlásí ho také ostatní komponenty v síti.
Vestavěná lithiová baterie
Detektor je napájen vestavěnou bezúdržbovou lithiovou baterií s životností 10 let.
Pokročilé funkce
- Paměť posledních 10 poplachů
- Možnost ztišení poplachu
- Lokalizace poplachu
- Testování funkčnosti tlačítkem
- Indikace poruchy nebo vybité baterie
Všestranné použití
Detektor můžete fixně upevnit na zeď nebo položit na stabilní povrch. Díky přenosnému a kompaktnímu provedení je ideální pro karavany, obytné vozy, lodě a rekreační objekty.
Technické specifikace
- Napájení: 3V DC, vestavěná lithiová baterie (životnost 10 let)
- Bezdrátový přenos: 868 MHz, dosah < 200 m
- Technologie Wi-Safe2: Ano
- Funkce: Testování funkčnosti, lokalizace poplachu, ztišení, indikace poruchy/vybité baterie
- Akustická signalizace: Vestavěná siréna (85 dB ve vzdálenosti 3 m)
- Optická signalizace: LED diody
- Materiál krytu: Plast UL94 V0 s nehořlavou úpravou
- Montáž: Na zeď/položením na pevný povrch
- Rozměry: 94 x 114 x 40 mm
- Hmotnost: 190 g
- Provozní teplota / vlhkost: -10°C~+40°C / 30%~90% RH nekondenzující
- Skladovací teplota / vlhkost: -20°C~+60°C / 30%~90% RH nekondenzující
- Certifikace: EN 50291-1 & 2: 2010 / CE / ETSI EN 300 220-2 V2.3.2 (2010-02) / EN300489-1 &-3 / EN300220-2 - Radio
- Záruka: 5 let
Obsah balení
- Hlásič CO FireAngel NM-CO-10X-INT + W2 modul
- Spojovací materiál
- Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.